Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Szkoła policealna po studiach

szkoła policealna licencjat

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 KaroolkaKalak

KaroolkaKalak

Bywalec

• Użytkownik
  • PipPip
  • 419 postów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 18:32

Zastanawiam się nad kontynuowaniem nauki. W tym momencie jestem po licencjacie, magister mnie nie interesuje. Podyplomówka też nie. Głównie ze względów finansowych. Na rynku jest mnóstwo darmowych szkół policealnych, które kształcą na poziomie technika. I to dochodzimy do meritum. Czy taka szkoła ma sens jak juz jestem po studiach pierwszego stopnia? Dodam, że chciałabym iść w innym kierunku, niż licencjat.
  • 0

#2 glowonog

glowonog

feniks

• Użytkownik
  • PipPip
  • 353 postów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 21:31

Nie ma. Idź Ty lepiej do pracy, zamiast kombinowac jak koń pod górę :P

Masz wykształcenie, to zrób z niego użytek, dla pracodawcy liczy się doświadczenie, a nie wykształcenie. No i jeszcze jedno... poziom w takich szkołach jest żałosny. 

• 0

#3 KaroolkaKalak

KaroolkaKalak

Bywalec

• Użytkownik
  • PipPip
  • 419 postów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 07:47

Pracuje od ponad 10 lat :D szkoły policealne są głównie weekendowe :) i dają tytuł technika. A jeżeli chce zmienić pracę to jaki sens jest robić doświadczenie w innej, zupełnie nie pokrewne gałęzi? Nie lepiej zdobyć wykształcenie a potem doświadczenie?
  • 0

#4 uczsie2

uczsie2

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 26 wrzesień 2017 - 09:30

A ja polecam z całego serca szkołę policealną Sukces Edukacja we Wrocławiu. Zajęcia w systemie zaocznym i na dodatek w centrum, więc łatwo pogodzić z pracą. Wykwalifikowana kadra i rzetelnie prowadzone zajęcia-same plusy :)