Prawidłowa regulacja raven 250

trophy250

Nowicjusz
Dołączył
23 Listopad 2008
Posty
83
Punkty reakcji
0
Witam, posiadam motocykl zipp raven 250. Chciałbym się zwrócić do Was o pomoc w kwestii regulacji oraz ewentualnym podkręceniu tego motocykla. Ogólnie to miałem problem z nim bo bez ssana dusił się i gasł przy dodawaniu gazu, ale dziś podregulowałem zawory i "wydaje mi się", że już nie dławi się przy dodawaniu gazu ( sprawdzane na stopce centralnej, bez jazdy). Okazało się, że jeden z zaworów ssących był troszkę za ciasno, czy to mogła być przyczyna dławienia się?
Druga kwestia to taka, jak mogę podregulować te gaźniki? chciałbym podnieść iglicę aby dostawał więcej paliwka i być może zwiększę tym osiągi. Czy w tym motocyklu są jakieś pozakładane blokady które można samemu odblokować? Jest jeszcze taka kwestia, że jak stoi koło tylne w powietrzu (na centralnej) przy włączaniu biegu i trzymaniu sprzęgła to koło się kręci a chyba nie powinno? Czy to kwestia regulacji sprzęgła? Dodam, że czasem ciężko wrzucić na luz ( nawet jak się świeci lampka od luzu to bieg jest włączony i trzeba bardzo delikatnie smyrać wajchą biegu aby załączyć bieg jałowy.

Zawory ssące są u mnie ustawione na 0,05 a wydechowe +/- 0,06 czy prawidłowo?. Dużo pytań jak na jeden temat wiem ale chciałbym założyć jeden temat i rozwiązać w jednym wątku wszelkie nurtujące mnie pytania :) Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi od osób które mogą mi pomóc, miłego wieczorku.
 
Do góry