Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Możliwość zapłodnienia po odstawieniu tabletek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 trophy250

trophy250

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 82 postów

Napisano 15 marzec 2017 - 19:38

Witam serdecznie, wraz z moja narzeczoną mamy po 25lat razem ze sobą jesteśmy 5lat i przez 4 lat moja narzeczona brała tabletki anty "naraya", w tamtym mieś odstawiła te tabletki. (brała tabletki bo jej okres sam z siebie zanikał i nie miała a przy braniu okres był regularny i prawidłowy). W ten weekend uprawialiśmy sex parę razy ale nie było końca w środku, wczoraj dostała jakieś plamienia, dziś bolały ją jajniki i dostała normalnego okresu, Czy jest prawdopodobieństwo, że mogła zajść? niby 3-4 dni przed okresem ale ciężko mi określić czy były to dni płodne czy też nie, ona tez nie wie.   Proszę bardzo o odpowiedź. Pozdrawiam. 


  • 0

#2 16042014

16042014

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 138 postów

Napisano 16 marzec 2017 - 14:22

Zalezy jak dlugie cykle, ale teoretycznie tuz przed okresem nie powinna miec dni plodnych.


  • 0

#3 martagru

martagru

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 10:27

Prawda jest taka, ze po odstawieniu tabletek gospodarka hormonalna jest troche rozregulowana i musi sie "nauczyc na nowo funkcjonowac". Pewnosci niestety, ze Twoja partnerka nie zaszla nie mozecie miec. Polecam w ramach upewnienia udac sie do dobrego ginekologa:) a na przyszlosc stosowac inne metody antykoncepcji, skoro sie o to martwicie :) Ja stosuje tabletki antykoncepcyjne belara i znam ten bol kiedy cos poszlo nie tak i stresujesz sie, czy aby nie bedzie z tego konsekwencji, bo zdarzalo mi sie zapomniec o pigulce :D takze powodzenia!


  • 0

#4 Mr Papuga

Mr Papuga

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 237 postów

Napisano 28 czerwiec 2017 - 19:23

Zależenie od czasu brania tabletek, hormony nie szaleją aż tak bardzo, ale może to także zająć chwilę do odpowiedniego wyregulowania.


  • 0

#5 Fanita

Fanita

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 52 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 19:50

A ja tak z czystej ciekawosci .. czemu odstawila tabletki? Pojawily sie jakies skutki uboczne? Moze warto zmienic antykoncepcje na inna np wkladka levosert? Oczywiscie najpierw radzilabym testy z krwi i lekarza bo po odstawieniu tabletek cykle i hormony szaleja


  • 1

#6 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 14:30

Teoretycznie nie powinna zajść, skoro zaraz po odstawieniu i tuż przed okresem. W praktyce - warto rozważyć antykoncepcję, jeżeli nie planujecie potomstwa już za chwilę. ;)


  • 1

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 Ninka

Ninka

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 13 postów

Napisano 20 listopad 2017 - 15:41

Taka możliwość zawsze istnieje, ale prawdopodobieństwo jest raczej małe. Tak jak napisała martagru: organizm po odstawieniu tabletek może być rozregulowany jeszcze przez jakiś czas. Także trzeba to wziąć pod uwagę.


  • 1

#8 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 30 listopad 2017 - 23:30

No i właśnie dlatego stosuje się wtedy inną lub dodatkową antykoncepcję. ;)


  • 1

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#9 jane_309

jane_309

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 11 kwiecień 2018 - 15:18

Raczje małe prawdopodobienstwo, ale mozna poczekac do dni planowanej miesiaczki i zrobic zwykly test strumieniowy czy paskowy i powinno wykazac ;)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0