Studia muzyczne ... Czy to dla mnie i czy jeszcze mogę się dostać ?

Sebastian99

Nowicjusz
Dołączył
22 Styczeń 2017
Posty
3
Punkty reakcji
0
Hejo hej :)
Ostatnio bardzo dużo rozmyślam o swojej przyszłości. Zadałem sobie pytanie co chciałbym robić w życiu.
Jestem w drugiej klasie liceum - zamierzam zdawać rozszerzoną matematykę i biologię na maturze. Jednak " ciągnie " mnie do muzyki. Chciałbym być wokalistą i śpiewać na koncertach... Tylko pytanie czy jeszcze mam szansę...
Mieszkam w małej miejscowości i nigdy nie miałem szansy na pójście do szkoły muzycznej. Mogę powiedzieć że jestem samoukiem - śpiewam i nie potrafię opisać uczyć które mi podczas tego towarzyszą ( śpiewam tylko " dla siebie " - nigdy nie śpiewałem na akademiach w szkole czy gdziekolwiek ) oraz zamierzam kupić sobie gitarę i uczyć się na niej grać.
Muzyka to coś co mnie fascynuje i pochłania bez reszty. Chciałbym zająć się tym na poważnie i związać z tym swoją przyszłość.
Stąd moje pytanie. Mam jeszcze szansę?? :)
 

Bianka

Bywalec
Dołączył
28 Kwiecień 2016
Posty
440
Punkty reakcji
132
Miasto
Łódź
Na Twoim miejscu grałabym na dwóch frontach, o ile się da. Twórczość artystyczną w tym wypadku wybrałabym jako hobby, które oczywiście może się w przyszłości przerodzić w coś poważniejszego (ale nie musi). Dlatego wybierz coś sensownego (profil liceum jest obiecujący) a na karierę (jeśli się nadajesz, to zweryfikowałby dopiero rynek) nigdy nie jest za późno. W życiorysie artysty zawsze dobrze jest przeczytać, że skończył jakiś fach ;)
 

Melatonina

Nowicjusz
Dołączył
21 Marzec 2017
Posty
9
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Miasto
Poznań
Z życia wzięte: