Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Chyba przyszedł czas na pianino :)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 Anita

Anita

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 10 styczeń 2017 - 06:47

Gram na gitarze od 5 lat, rok temu zaczęłam swoich sił na saksofonie i całkiem dobrze mi to idzie, zastanawiam się czy nie podjąć kolejnego wyzwania i nie zacząć się uczyć na pianinie. Problem tylko z finansami a instrument kosztuje. Może doradzili byście jakieś niedrogie ale dość dobre piano.

• 0

#2 specmiusic

specmiusic

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 10 styczeń 2017 - 09:15

Jeżeli jesteś tak uzdolniona, to szkoda takiego talentu zaprzepaszczać. Pianina nie są jakimś teraz wielkim wydatkiem, ale najpierw napisz czy szukasz cyfrowego czy akustycznego instrumentu.

• 0

#3 Anita

Anita

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 11 styczeń 2017 - 20:13

Cyfrowe najlepiej z możliwością nagrywania utworów, tak bym mogła sobie nagrać np: akompaniament pod saksofon.

• 0

#4 specmiusic

specmiusic

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 12 styczeń 2017 - 07:12

W takim razie doradzałbym Ci jakieś pianino z serii Celviano. Przede wszystkim masz tam bardzo dobrą doważoną klawiaturę młoteczkową opartą na potrójnych sensorach. Np: model AP-460 jest bardzo bogato wyposażony. Posiada rozbudowany sekwencer, polifonię 256 głosową, jest wyposażony w szereg symulatorów odzwierciedlających instrument akustyczny i przede wszystkim masz możliwość bezpośredniego nagrywania swojej twórczości w formacie wav.

• 0

#5 Anita

Anita

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 13 styczeń 2017 - 08:18