Jaki zestaw do hybryd w prezencie świątecznym?

ewkamarchewka1

Nowicjusz
Dołączył
29 Lipiec 2016
Posty
36
Punkty reakcji
1
Cześć! Jestem tu zupełnie nowa i liczę na waszą pomoc. Chcę kupić córce zestaw do robienia paznokci hybrydowych na święta. Z racji tego, że nie znam się na wykonywaniu takiego manicuru ( na moich paznokciach gości co najwyżej odżywka, od wielkiego święta jakiś kolor) możecie mi podpowiedzieć gdzie zakupić taki zestaw? I jakiej marki? Prześledziłam kilka wpisów na innych forach, ale ciężko mi się w tym wszystkim odnaleźć. Niektórzy piszą, że można kupić cały zestaw, a inni że lepiej skompletować go samemu. Co poradzicie? Szukam czegoś do 200 złotych w maksie :)
 

arizona89

Nowicjusz
Dołączył
8 Lipiec 2016
Posty
41
Punkty reakcji
1
Wydaje mi się, że lepiej będzie, gdy kupisz cały zestaw. Kompletowanie każdego produktu z osobna wymaga trochę czasu, a cenowo nie ma większej różnicy. Zwłaszcza, że jesteś zielona w temacie hybryd- a w zestawie masz pewność, że córka będzie miała wszystko, co jest potrzebne do zrobienia paznokci :)
 

sunkiss

Nowicjusz
Dołączył
22 Maj 2016
Posty
83
Punkty reakcji
1
też sądzę, że powinnaś kupić zestaw już skompletowany- w ten sposób nie pominiesz zadnego produktu. a fajne zestawy do hybryd ma np. Em Nail. Ja mam od nich zestaw i kupuję regularnie lakiery i są w porządku :) Ceny są przystępne, a to też było dla mnie istotne. :wink:
 

ewkamarchewka1

Nowicjusz
Dołączył
29 Lipiec 2016
Posty
36
Punkty reakcji
1
Dziękuję za wasze odpowiedzi, już mniej więcej wiem czego szukać. Rzeczywiście- kupię cały zestaw, żeby córka miała porządny komplet :) Sprawdziłam Em nail- wygląda ciekawie no i cena nie zwaliła mnie z nóg :)
 
A

amisia

Guest
Fakt, tam mają tanie zestawy. Też tam kupiłam. Ale po jakimś czasie lakiery wymieniłam na bardziej profesjonalne z Makear. Wystarczają dwie warstwy lakieru i paznokieć jest całkowicie pokryty. Nawet lepiej się później ściągają
 

Minzy

Nowicjusz
Dołączył
13 Lipiec 2014
Posty
13