opłacalny kierunek

lelebleble

Nowicjusz
Dołączył
21 Lipiec 2016
Posty
1
Punkty reakcji
0
Hej! Chciałam studiować finanse i rachunkowość, ale z pewnych względów zaczęłam zastanawiac się nad logistyką, lecz raczej na nią sie nie dostanę. Myślę teraz nad zarządzaniem i inżynierią produkcji. Jest po tym praca? Trudno studiować (myślę o sggw w warszawie)? Z matematyką u mnie nie najgorzej, fizykę miałam tylko w pierwszej klasie ale ogólnie lubię i rozumiem, ale mam bardzo duże problemy z chemią. Może ktoś to studiuje i mógłby napisac ogólne odczucia?
 

weroniqa

Nowicjusz
Dołączył
6 Wrzesień 2016
Posty
15
Punkty reakcji
0
Opłacalny kierunek to taki, który zapewni nam w przyszłości dobrą (i dobrze płatną :D) pracę. Z listy tych trzech kierunków, które wypisałaś najbardziej jestem za logistyką, bo też ją studiuję. U mnie jest to specjalność logistyka międzynarodowa na UTH Chodkowskiej w Warszawie, teraz jestem na drugim roku. Na pierwszym jak to na pierwszym - wiadomo, było sporo przedmiotów ogólnych, ale tak to wygląda wszędzie. Studiuje mi się tutaj dobrze, chciałabym w tym roku powalczyć o stypendium i mam nadzieję, że mi się to uda :D. Jeśli kogoś interesują takie zagadnienia, polecam jak najbardziej - wiele można się nauczyć.
 
B

Baska1989

Guest
Jeśli nie wiesz co wybrać, to może warto zastanowić się nad szkołą policealną? To nic Cię nie kosztuje, nie trwa długo a kwalifikacje zdobywasz na naprawdę dobrym poziomie. Kiedyś miałam podobnie i poszłam do zaocznej szkoły policealnej w Krakowie- SUKCES EDUKACJA (polecam!) i tak się stało, że ostatecznie zostałam tylko w tej szkole. Rok później zaczęłam u nich jeszcze jeden kierunek, który właśnie kończę i jeszcze w trakcie nauki znalazłam pracę. Polecam, naprawdę warto, szkoła z bogatą ofertą i ciekawymi kierunkami. Pozdrawiam :)
 

ewkamarchewka1

Nowicjusz
Dołączył
29 Lipiec 2016
Posty
36
Punkty reakcji
1