Skocz do zawartości

Dentysta Gliwice

- - - - -

Kościół Zielonoświątkowy

517 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonathan

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 28 listopad 2006 - 14:48

Witam wszystkich
>Jestem nowicjuszem na forum. Zakladam nowy temat bo chce sie dowiedziec jaka jest wasza wiedza na temat Kosciola Zielonoswiatkowego. Piszcie co wiecie na ten temat. Moze znacie kogos z tego kosciola?
> Czy wyznawcy Kosciola Zielonoswiatkowego to chrzescijanie?
> Czy uwazacie to wyznanie za sekte?
> Czym roznia sie od Katolikow?
czekam na Wasze opinie

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećKobieta

dentysta Gliwice

#2 Biernat

Wymiatacz

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 918 postów

Napisano 28 listopad 2006 - 16:45

z tego co slyszalem od znajomych to nie sa sekta i sa chrzescijanami
Dołączona grafika

#3 agaciorek

Guru

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2458 postów

Napisano 28 listopad 2006 - 19:09

kiedys cos mi sie obilo o uszy ale nie jestem w stanie nic sobie przypomniec :P czekam na posty i z checia cos sie dowiem :)
"Możesz zostac ile chcesz....

obmyśliłam dla nas dobry plan.....

razem zestarzejmy się.....

wciąż tak mało jest dobranych par....."

"Kochac czlowieka to pragnac razem z nim sie zestarzec"
Albert Camus

#4 szarotka

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 40 postów

Napisano 28 listopad 2006 - 19:17

No to po kolei...
Nie znam nikogo z tego Kościoła osobiście.
Tak, są to chrześcijanie, bowiem wierzą w Chrystusa.
Nie są sektą, chociażby z tego względu, że regulacja stosunków pomiędzy Zielonoświątkowcami a Polską została dokonana na mocy ustawy z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do Kościoła Zielonoświątkowego w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 1997 r. Nr 41, poz. 254).
Od katolików różnią się m.in. tym, że:
- nie uznają nieomylności papieża w sprawach wiary
- Matkę Boską uznają za błogosławioną, odrzucają inne tradycje kultowe dotyczące Jej osoby
- nie uznają kultu świętych