Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Google


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 mary-jess

mary-jess

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 76 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 17:33

Od jakiegoś czasu nie mogę wejść na Google, każą mi opuścić stronę, bo nie ma certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Co ja mam zrobić, bo bez google jak bez ręki. Sama nie potrafię tego zrobić, bo jestem starszą osobą, która sama nauczyła się i tak dużo co do spraw komputerowych.Proszę jeżeli ktoś wie, to krok po kroku nich w punktach napisze co mam robić.  góry dziękuję Dołączam widok strony

 

 


  • 0

#2 Empeg

Empeg

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 331 postów

Napisano 03 czerwiec 2016 - 12:31

Napisz mi proszę jakiej przeglądarki używasz. Taki błąd występuję w Google Chrome, ale mimo wszystko wolę wiedzieć zanim cokolwiek konkretnego podpowiem.


  • 0

#3 mary-jess

mary-jess

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 76 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 13:15

Ja używam przeglądarki Mozilla Firefox i Explorera i mam zwykłe Google nie chrome, ale doczytałam się,że data certyfikatu wygasła i że potrzebuję nowego certyfikatu,ale nie wiem gdzie d szukać


  • 0

#4 grzesio_89

grzesio_89

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 228 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 18:22

A czy data i godzina jest prawidłowa na komputerze ?


  • 0

#5 mary-jess

mary-jess

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 76 postów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 09:33

Data i godzina prawidłowa,to natychmiast sprawdziłam, ale poradziłam sobie z tym wyłączając w Kasperskim blokowanie szyfrowanych stron. Mam teraz inny problem, ponieważ jestem starszą osobą czas spędzam na Facebook bawiąc się z grami. W grze Dreamland Story coś popsuło się i wyświetla się napis  " Context 3D not available ! Possible reasons : wrong wmode or missing device support " Zgłosiłam problem, ale minął tydzień gra nie działa i odpowiedzi też nie mam. Próbowałam ściągnąć Directx 9.0c, Adobe Flash Player 21 i też nie pomogło. Mam Windows 7 i przeglądarkę Mozillę. Jeżeli możesz coś pomóc, to bardzo proszę i tłumacz jak małemu dziecku, ponieważ mało jestem obeznana z komputerem.


  • 0

#6 Empeg

Empeg

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 331 postów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 14:20

Przy wykonywaniu poniższych kroków wyłącz przeglądarkę.

1. Start -> Panel Sterowania -> Dodaj lub usuń programy
2. Wyszukaj Adoble Flash Player i go odinstaluj. Po prostu postępuj według kroków. 
3. Pobierz plik stąd: 
https://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_18_plugin.msi

4. Zainstaluj plik, czyli uruchom i też postępuj zgodnie z krokami.

Źródło: https://support.mozilla.org/pl/questions/1115022

  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 mary-jess

mary-jess

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 76 postów

Napisano 17 czerwiec 2016 - 19:12

Serdecznie Ci dziękuję,bardzo fachowa pomoc, gra chodzi idealnie.Szkoda mi było stracić tą grę, bo jestem na 1201 poziomie.Jeszcze raz serdecznie dziękuję.


  • 0

#8 Empeg

Empeg

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 331 postów

Napisano 18 czerwiec 2016 - 10:42

Nie ma problemu.


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#9 mary-jess

mary-jess

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 76 postów

Napisano 19 czerwiec 2016 - 18:11

A jednak jest mały problem gra działa,ale po wyłączeniu komputera i ponownym włączenie gra nie działa, muszę odinstalować Flash i ponownie zainstalować i tak dookoła to trochę uciążliwe. Co zrobić, przecież zainstalowane Adobe flash powinien cały czas działać,a nie tylko do wyłączenia komputera.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0