Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Odstawienie tabletek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#21 kotka10

kotka10

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 223 postów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 10:44

Każdy organizm reaguje inaczej więc trudno powiedzieć oby nic się nie działo 


  • 0

#22 Fanita

Fanita

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 52 postów

Napisano 28 lipiec 2017 - 20:13

z tego co wiem to podobno mozna szybciej zajsc w ciaze ale nie wiem nie sprawdzalam :D ja jak bralam belare i odstawilam gdy skonczylam zwiazek to nie wydazylo sie nic nadzwyczajnego, moze dlaego ze maja malo hormonow.. po roku przerwy wrocilam do nich i tez nie ma zmian i czuje sie dobrze 


  • 0

#23 KaroolkaKalak

KaroolkaKalak

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 419 postów

Napisano 20 sierpień 2017 - 09:10

Po odstawieniu przez pierwszych kilka miesięcy jest bardzo duża szansa na zajście w ciążę. Zanim hormony się "usamodzielnią" i zaczną działać bez wspomagaczy jest duża szansa na szybka ciążę. A co do cery, to nic w tym temacie nie zauważyłam.
  • 0

#24 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 31 sierpień 2017 - 22:51

Moja kumpela jak odstawiała vibin, to po 3 miesiącach badania, jakieś tam suplementy i zaskoczyło. :)


  • 0

#25 wodazrodlana

wodazrodlana

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 20:10

kazdy organizm reaguje inaczej.. jednym pojawia sie problem z cera innym z libidem jeszcze inni bardziej obfite okresy... ciezko stwierdzic.. ja jak odstawilam tabletki to zalozylam wkladke levosert wiec nie zauwazylam specjalnych zmian :D


  • 0

#26 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 14:28

No po pigułkach to raczej mniej obfite. Większość kobiet narzeka na nadmiar właśnie przy spirali - przynajmniej tych, które znam. :)


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#27 wodazrodlana

wodazrodlana

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 01 grudzień 2017 - 00:12

samba moze zalezy to od rodzaju spirali i jej dzialania.. levosert dziala miejscowo w obrebie macicy i mam dwie kolezanki ktore zakladaly ja juz po mnie i u wszystkich nas trzech okres jest krotki i malo obfity :D


  • 0

#28 Nicola

Nicola

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 79 postów

Napisano 30 sierpień 2018 - 20:09

Ja nie miałam żadnych objawów odstawiłam i już ...ale lepiej się czułam jak odstawiłam te tabletki.
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#29 Monika1188

Monika1188

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 25 czerwiec 2019 - 11:35

Gwałtowny spadek hormonów i okres ich wyrównywania to czas kiedy może wydarzyć się wiele nieprzewidywalnych rzeczy, pryszcze, wypadanie włosów lub tez nadmierne owłosienie typu męskiego ;/ ja osobiście odstawiłam tabletki bo planowałam dziecko i wówczas musiałam poczekać aż cykle się unormują i zacznę miesiączkować, wtedy również zaczęłam monitoring cyklu za pomocą komputera cyklu myway, który bardzo mi pomógł i nauczyłam się obserwować własne ciało i organizm. Teraz mam go jako antykoncepcję łącznie z diafragma caya i żelem plemnikobójczym.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0