Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Problem z utrzymaniem wzwodu

wzwód problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 zaniepokojony25

zaniepokojony25

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 12 październik 2015 - 20:59

Witam użytkowników forum. Zapoznam Was z problemem natury męskiej z jakim przyszło mi się zmierzyć. Może ktoś mi coś podpowie bo szczerze mówiąc jestem bardzo zaniepokojony. Mam 25 lat. Przez 8 lat byłem w stałym związku gdzie seks nie był żadnym problemem jeśli chodzi o "moje zdolności" . Częstotliwość była wręcz powalająca. Jakiś rok temu jednak związek się rozpadł - bardzo burzliwy, mnóstwo sytuacji, które doprowadzały do szału itd. (Wtedy też zaczęły się problemy z utrzymaniem wzwodu). Pocałunki czy nawet bliskość powodowała wzwód, ale gdy miało dochodzić do zbliżenia on opadał... rozstałem się z byłą w marcu (nie z powodów łóżkowych). Od tamtego czasu nie miałem partnerki. Pozostała masturbacja - czasem więcej , czasem mniej.... i teraz znów w moim życiu jest kobieta która szalenie mnie podnieca. Wystarczy, że mam Ją w ramionach i członek jest sztywny. Dopóki nie pomyślę o tych moich problemach z końcówki pierwszego związku... zaraz opada. Próbowaliśmy się już kochać. Oczywiście póki byliśmy w ubraniach miałem pełen wzwód, gdy nadszedł moment zakładania prezerwatywy AUTOMATYCZNIE wszystko mijało... byłem wściekły sam na siebie. Były 3 próby...za 1 razem nic właśnie po nałożeniu prezerwatywy czar prysł...drugi raz z pomocą ust partnerki akcja ruszyła i było wszystko ok. Trzecia próba udała się bez problemów do moment aż byłem już w Niej...3 minuty i sam zacząłem czuć jak będąc w Nie "flaczeje"...szczerze mówiąc ciągle myślałem o tym by to się nie stało i by Jej nie zawieźć. Partnerka mnie pocieszała mówiąc, że to na bank wina stresu. Co ja mam o tym myśleć? Wina masturbacji? Stresu? Może to że ćwiczę i zażywam kreatynę oraz BCAA ma jakiś wpływ? Proszę o jakiekolwiek sugestie.

Dodam, że staram się unikać masturbacji - gdzieś czytałem że to może być wina właśnie tego....


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna
smartgames

#2 Guest_Elen_*

Guest_Elen_*
  • Goście

Napisano 13 październik 2015 - 15:01

Nie wiem co to jest BCAA jesli to jakies sterydy czy inne wspomagacze, to moze byc powodem problemow. Ale... mysle sobie, ze to jednak stres i wczesniejsze napiecia emocjonalne. Wiem jak to zabrzmi, ale sprobujcie bez prezerwatywy i spontanicznie. Po prostu niech partnerka zabezpieczy sie w inny sposob np tabletkami antykoncepcyjnymi. Dodam, ze musi je brac pelny miesiac, zeby byly skuteczne. 


  • 0

#3 zaniepokojony25

zaniepokojony25

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 13 październik 2015 - 16:57

To nie są sterydy - ale wolałem się upewnić czy i one nie szkodzą. Partnerka za żadne skarby nie zgodzi się na seks bez prezerwatywy. Dziś byłem przy Niej dobre 20 min. Całowaliśmy się i cały czas byłem "gotowy"... ale podejrzewam, że gdyby doszło to dalej byłoby "po ptakach". Z tego co czytałem najbardziej prawdopodobna jest wersja z przyzwyczajeniem po masturbacji ... jakiś nawyk...


  • 0

#4 Guest_Elen_*

Guest_Elen_*
  • Goście

Napisano 13 październik 2015 - 17:55

Mozliwe.... seksuologiem nie jestem, ale z pewnoscia jest to innych rodzaj bodzcow. W takim razie radze nie przejmowac sie zbytnio i nadal probowac z kobieta ale postarajcie sie "na luzie." Im wiecej bedziesz sie koncentrowal na "problemie", tym gorzej wyjdzie. 


  • 0

#5 zaniepokojony25

zaniepokojony25

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 13 październik 2015 - 19:08

Jeśli chodzi o masturbacje tak jak wspomniałem problem nie istnieje. Zauważyłem jednak, że samo oglądanie nie pomaga - muszę go złapać w rękę. Czytałem na kilku forumach, że póki rano jest erekcja to brak problemu - u mnie występuje praktycznie codziennie ale zaraz mija jak tylko zbieram się do wc.


  • 0

#6 Guest_jagnam_*

Guest_jagnam_*
  • Goście

Napisano 12 listopad 2015 - 10:35

Mój mąż miał ten problem właśnie przez stres. W większośći przypadków jest to głowny powód zaburzeń erekcji. Nie wiem czy powinieneś zastanawiać się nad lekami. W końcu te mają swoje działania niepożądane. CZy słyszałełeś moze o środku Goman? Zawiera ziołowe składniki oraz jest polecany jako środek zastępczy dla viagry ( w większości przypadków pomaga wlaśnie takie ziołowe leczenie...). 


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 Guest_Kamil Brz_*

Guest_Kamil Brz_*
  • Goście

Napisano 16 listopad 2015 - 09:49

Jeszcze możesz zrobić sobie ewentualnei badania hormonalne. Sam mialem jakiś czas taki problem, byłem u urologa. Zlecił badania. Wszystko wyszło u mnie ok ale problem nadal jest. Nie wiem czy dalej iść do lekarza bo co mi może doradzi skoro w badaniach wszystko jest w jak najlepszym porządku? Już nie wiem co mam robić. Staram się  zdrowiej odżywiać, uprawiam również sporo sportu, zapisałem się na siłownię. Jagnam a ten środek o którym tutaj piszesz jest na receptę?

Bo sam zastanawiam się jeszcze nad Potency Therapy , OBecnie również jest polecany przez wiele osób. 


  • 0

#8 Guest_jagnam_*

Guest_jagnam_*
  • Goście

Napisano 20 listopad 2015 - 10:18

Chyba czytałam o tym Potency Therapy na forach... Ktoś go jeszcze polecał na innym topiku.Gdzie to zamawiasz? 


  • 0

#9 Guest_boczer_*

Guest_boczer_*
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2015 - 06:56

Chyba czytałam o tym Potency Therapy na forach... Ktoś go jeszcze polecał na innym topiku.Gdzie to zamawiasz? 

 

 

Korzystam z niego od czasu do czasu. W sensie jest naprawdę dobry jeżeli chodzi o wzmocnienie siły erekcji oraz długości jej trwania. Nie będę zbytnio się tutaj rozpisywał, ale jeżeli szukasz czegoś skutecznego to potency therapy jest okey.


  • 0

#10 BOSSY

BOSSY

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1592 postów

Napisano 11 grudzień 2015 - 18:38

kreatyna czy BCAA ( aminokwasy) to tylko suplementy i nie wpływają one ani trochę na potencję

100 % że to wina stresu. Zapewne żyjesz przyzwyczajeniami z byłą partnerką, masz obawy że obecnej możesz nie sprostać? Przy okazji jak flaczeje dodatkowo się denerwujesz że jej nie zaspokoisz i to powoduje dalszy stres co w sumie ani trochę bardziej nie pomaga. 


  • 1

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#11 honeey33

honeey33

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 21 lipiec 2016 - 15:51

stres, tak jak mowia poprzednicy. Tez tak miałem, z tym ze u mnie to się przekladal stres z pracy, czulem się takim nieudacznikiem w pracy, chcialem odreagowac w lozku ale to jak bledne kolo do mnie wracalo, erekcja mi opadala… szkoda gadac, pomogl maxon active, nie musze się niczym stresować bo jest na prawde skuteczny 


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wzwód, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0