Matura w sierpniu.

igson37

Nowicjusz
Dołączył
11 Maj 2015
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witam. Aktualnie jestem studentką trzeciego roku nieszczęsnej pedagogiki z resocjalizacją. Stwierdziłam niestety po trzech latach, że jednak to nie dla mnie. Chcę iść na weterynarię. Pomysł narodził się kilkanaście dni temu. Czy mogę podejść do matury z biologii i chemii w sierpniu z poprawkowiczami, czy już nie jest to możliwe i dopiero będę mogła podejść w maju w przyszłym roku? Pozdrawiam.
 
M

MacaN

Guest
Przyszły rok. Chyba, że uda Ci się załatwić termin czerwcowy, czyli drugi termin dostępny dla maturzystów, ale szczerze w to wątpię.
 

Karolcia88

Administrator
Członek Załogi
Administrator
Moderator
Dołączył
19 Kwiecień 2015
Posty
81
Punkty reakcji
11
Mnie również wydaje się, że dopiero przyszły rok. Pewną informację dostaniesz jak pójdziesz do liceum, w którym się uczyłaś.
 

igson37

Nowicjusz
Dołączył
11 Maj 2015
Posty
2
Punkty reakcji
0
Hmm w sumie może i lepiej :D za rok może przystąpię do rozszerzenia z biologii i chemii wtedy będę pewna, że dam radę i dostanę się na tę weterynarię. ;) a póki co jakieś kursy się porobi ;) dziękuję za odpowiedzi ;)
 
M

MacaN

Guest
Proszę, aczkolwiek nie widzę sensu w zmianie kierunku studiów, po zakończeniu 4 roku ( jeśli teraz kończysz 3, a za rok 4 ).

Mam wrażenie, że jak ludziom się nudzi to szukają sobie dziwnych zajęć. Jeśli w sierpniu przystąpiłabyś do matury i nie zdała dobrze rozszerzenia z biologii i chemii, to ja nie mam pytań odnośnie Twojego pomysłu. No i jeszcze jedna sprawa - nie wiem, kiedy i na jakich zasadach zdawałaś maturę, czyli nie wiem, czy będziesz zdawała tzw. " rozszerzenia ", jako poprawa rozszerzeń do Twojej matury, czy po prostu biologię i chemię, ponieważ w nowej podstawie programowej nie ma czegoś takiego, jak " rozszerzenie ".
 

asiula2244

Nowicjusz
Dołączył
21 Maj 2015
Posty
46
Punkty reakcji
1