Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Tabletka "po" EllaOne. Pilne.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 bartito

bartito

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 48 postów

Napisano 09 maj 2015 - 10:51

Witam. Wraz z moją dziewczyną mamy pewien problem. Wczoraj uprawialiśmy seks. Stosowana antykoncepcja zawiodła. Prezerwatywa niestety pękła. Zdecydowaliśmy się na tablekte "po". Kilka godzin po stosunku kupiłem tabletke EllaOne. Wzieła ją jakieś 6 godzin po stosunku. Jest to jedyna tabletka wydawana bez recepty. Ma ona obecnie dni niepłodne i dziisaj powinnien sie jej zacząć okres. Chciałbym się zapytać o wasze opnie o tej tabletce i jaki wpływ ma czas cyklu na jej stosowanie. Czy jest skuteczna czy powinnismy sie udac do lekarza po tablete na receptę. Prosze o szybką pomoc. Pozdrawiam,
  • 0

#2 JoannaMila

JoannaMila

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 165 postów

Napisano 09 maj 2015 - 13:20

Nie znam się za bardzo na tych tabletkach, ale z tego co wiem nie dają one stu procentowej pewności, że twoja dziewczyna nie zajdzie w ciąże. Ja na miejscu twojej dziewczyny poszłabym odrazu do lekarza i wtedy brała tabletke co on zapisze, bo to zależy od kobiety jedna tabletka działa a druga nie. Na brak okresu może mieć nie tylko wpływ tabletka, ale i wiele innych czynników np stres.
  • 0

#3 Guest_Elen_*

Guest_Elen_*
  • Goście

Napisano 09 maj 2015 - 14:40

Nigdy nie uzywalam takiej tabletki. Ale sluchalam kiedys dosc dlugiego programu w Tv na ten temat. Zawiera ona dosc duza dawke hormonow, co nie jest obojetne dla zdrowia i dlatego nie powinna byc czesto stosowana. Jesli dziewczyna ma dni nieplodne, to nie powinno byc zaplodnienia, ale ...w niektorych przypadkach powiedzmy dosc silnej namietnosci wystepuje cos takiego jak "przyspieszona" (nieplanowana) owulacja i niektore kobiety sa plodne. Co ja bym poradzila? Mozna zrobic sobie test ciazowy. I jak najszybciej umowic sie do ginekologa. Zbada, sprawdzi i rozwieje watpliwosci wszelkie. 


  • 0

#4 Wellness

Wellness

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 11 maj 2015 - 13:20

ja nie jestem za stosowaniem tej tabletki, mlode dziewczyny sa traktowane jak kroliki doswiadczalne. Nie wiadomo do konca jaki bedzie to mialo skutek dlugofalowy i jakie moga wystapic efekty za x czasu.


  • 0

#5 kasiamasczyk

kasiamasczyk

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 19 listopad 2015 - 10:36

może od następnego cyklu niech Twoja dziewczyna zacznie brać tabletki antykoncepcyjne ? i do tego dołączcie prezerwatywe. będzie lepsza skuteczność i nie będziecie mieli stresa ;)


  • 0

#6 nieśmiertelna

nieśmiertelna

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2568 postów

Napisano 14 grudzień 2015 - 14:21

pierwszy raz slysze o tabletka 'po' bez recepty, te kupione na recepte maja dosc duza skutecznosc a tym wieksza im szybciej wzieta.


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 Nicola

Nicola

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 79 postów

Napisano 30 sierpień 2018 - 20:11

Najlepiej odpowiednio się zabezpieczyc niż potem psuć sobie zdrowie takimi wynalazkami....
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0