Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

- - - - -

jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 Guest_yasumi_*

Guest_yasumi_*
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2015 - 20:25

Zakładam sklep internetowy, a że nie znam się w ogóle na kwestiach technicznych, to zależy mi na oprogramowaniu, które będzie proste w obsłudze, zaoszczędzi mi czas i nie będzie wymagało zatrudniania informatyka. Na razie moim faworytem jest shoper. Ktoś może coś polecić?

• 0

#2 Crow0

Crow0

Stały bywalec

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 662 postów

Napisano 04 kwiecień 2015 - 11:07

Mógłbym polecić różnego rodzaju płatne dystrybucje oparte na bootstrapie, albo i nawet kilka niezłych i to darmowych, ale nie ma w tym sensu. Sporą część roboty trzeba odwalić samemu, gdyż to zwykle same szablony, a nieraz kosztuje to tyle samo, albo i niewiele mniej niż na takim shoperze. Myślę, że dobrze wybrałeś, a przy okazji za niecałe osiem dyszek na miesiąc (przy obecnej promocji) masz całkiem fajne dodatki. Ceny są podobne do konkurencji, a ich skórki graficzne wyglądają nieźle. Dodaj do tego fajne logo i połowa sukcesu za Tobą.

• 0

#3 Guest_yasumi_*

Guest_yasumi_*
  • Goście

Napisano 01 maj 2015 - 11:28

Dzięki za odpowiedź, rzeczywiście się na nich zdecydowałam i po tym na razie, co prawda dość krótkim czasie użytkowania mogę powiedzieć, że jest w porządku.

• 0

#4 Potiomkin

Potiomkin

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 58 postów

Napisano 11 wrzesień 2016 - 02:13

Ceny to są mocno ale wygórowane co najwyżej. Jak patrzyłem ostatnio na porównanie, żeby zobaczyć czy nie zmienić to od ponad roku moje obecne bryluje na pierwszym miejscu, a to niestety co raz bardziej traci w tabeli do faworyta. Ja tam nie płaczę, moje mi się podoba i spełnia wszystkie oczekiwania.

• 0