Co byście zrobili na moim miejscu

tomaszh

Nowicjusz
Dołączył
25 Czerwiec 2010
Posty
81
Punkty reakcji
2
Witam, mam problem, nie ogarniam. Mieszkam na wsi, na której nie ma rówieśników. Mieszkam z rodzicami i bratem. Brat ma depresje jego stan jest taki sobie, pracuje ale nie ma przyjaciół. Matka pije w tygodniu, ojciec pije w weekendy. Ja studiuję już kończę. Macie pomysł jak to rozwiązać by wszystkim pomóc?
 
V

Vaffik

Guest
Z wódą w rodzinie mało kto wygrał. Wiem że powinienem Cię podbudować ale jestem z tych co prawdę i tylko prawdę mówią. Rodzice pracują?
Jeśli nie pracują to tym bardziej nic raczej nie zrobisz. Jedyne co możesz to rozmawiać i próbować doprowadzić ich do rozsądku ale nie dziw się. Sytuacja w tym kraju jest tak dobijająca że gdybym mieszkał na wiosce i nie planował poprawić życia to pewnie też bym zaczął pić. Jak wszyscy.
Napisz co starzy robią i jak jest u Ciebie z pracą.
 

tomaszh

Nowicjusz
Dołączył
25 Czerwiec 2010
Posty
81
Punkty reakcji
2
Ojciec pracuje w Orange i ma ze 3000zł, matka nie pracuje, brat ma tryb praca dom plus piwo. Jak nie pracuje to śpi, albo ogląda tv. Ja czuje się współuzależniony, od zawsze z bratem mieliśmy jeden pokój i boję się, że be zemnie sobie nie poradzi. Mam masę wątpliwości i dylematów moralnych. Może sobie bezemnie poradzi? Nie wiem? Ja mam tylko jakąś paranoje itp. Może mam mózg zlasowany i nie powinienem się o nic martwić i w ogóle. Przerasta mnie to. Magisterkę piszę, w czerwcu mam obronę. Rozwala mnie już ten chaos od środka. Boje się, że nie dam rady.
 
V

Vaffik

Guest
tomaszh napisał:
Rozwala mnie już ten chaos od środka.
Pora Panie odfrunąć...
Bratem się nie przejmuj! Może nie do końca ale daj na luz. Zrobisz z niego kalekę jeśli będziesz prowadzał za rączkę.
Macie 3 koła więc picie ojca nie z bidy. Matka popija...
Myślę że problem jest między nimi. Gryzą się? Śpią razem czy osobno?