Jak zagadać do nieznajomego chłopaka (i czy w ogóle)

Abstrakcja9

Nowicjusz
Dołączył
14 Marzec 2015
Posty
6
Punkty reakcji
0
Witam,
na początku chciałam się przywitać, zwłaszcza że to mój pierwszy post tutaj.

Tak, wiem że podobnych tematów jest dość dużo w internecie ale no właśnie....podobnych. Czytałam artykuły i dyskusje na temat tego czy dziewczyna/kobieta w ogóle powinna przejąć inicjatywę, jak zagadać do znajomego chłopaka lub nieznajomego (ale tutaj w sensie np na imprezie, kiedy nie planowało się podejść do konkretnie tego, po prostu widzisz go pierwszy raz i akurat w danej chwili wpadł w oko).
Jeśli chodzi o mój przypadek, to wygląda to tak że jestem studentką (21 lat - stara krowa a rozterki jak w gimnazjum, ale cóż z tego się chyba nie wyrasta ^ ^ ) i jakoś tak od października zaczęłam zwracać uwagę na takiego jednego, sympatycznego Pana ale przez długi czas jakoś specjalnie nie przywiązywałam do tego wagi. Ot, po prostu jakiś chłopak którego mijam raz w tygodniu o tej samej porze którego twarz jakoś mi się zapamiętała i jakoś wydaje się teraz znajoma. Myślę, że zapamiętałam go też dlatego że on też wydaje się wyłapywać mnie wzrokiem z tłumu....No i tak sobie patrzamy i patrzamy jak się widujemy (szkoda ze tak rzadko swoją drogą). Tylko że jakoś zaczęłam się łapać na tym że coraz częściej o nim myślę, zaciekawił mnie. Łapię się też na tym, że jakoś tak akurat w ten dzień zazwyczaj przykładam większą wagę do tego jak wyglądam no...dość owijania no chyba się zauroczyłam po prostu . Chciałabym go poznać, ale nie wiem jak. To raczej nie są halucynacje, wiem że on też na mnie zerka gdy mnie widzi, ale nie wiem czy się patrzy bo mu się też mogłam spodobać czy się patrzy bo ja się patrzę. Sama nie wiem co zrobić (i czy w ogóle coś zrobić), chociaż bardzo bym chciała się z nim zapoznać. Ogólnie zdania są chyba podzielone jeśli chodzi o ten pierwszy krok wykonany ze strony dziewczyny. Jedni uważają że nie ważne kto zagada, tylko jak. Inni że absolutnie bo to rol