Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Trening na siłę- pomocy !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 Neret

Neret

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 02 luty 2015 - 17:52

Siema.

Otóż tak, mam już 16 na karku, 175 cm wzrostu i ważę jakieś 58-59 kilo. Z powodu dość mocnej kontuzji przez ok 4 lata byłem mało aktywny fizycznie, więc straciłem trochę mięśni. Czy moglibyście podrzucić jakiś trening na siłę, taki w warunkach domowych z dość szybkimi efektami (siłownia dość daleko).

 

PS: Mam 10, 4 i 2 kilowe hantle, rower i drążek rozporowy.


  • 0

#2 Guest_MacaN_*

Guest_MacaN_*
  • Goście

Napisano 02 luty 2015 - 22:44

Masz 16 lat, przez 4 lata nie ćwiczyłeś i " straciłeś troche mięśni " ?  Nie wiedziałem, ze w okresie od 12 do 16 lat można stracić mięśnie :D

 

Chcesz w domowych warunkach ćwiczyć siłę ? Jest takie jedno niezawodne ćwiczenie, nazywa się pompka. Powtórzona jakieś 100 razy pozwoli Ci poczuć się silnym człowiekiem. 

 

Ogólnie to polecam z autopsji ten trening : http://www.menshealt...tygodni,4629,2 

 

Natomiast jeśli posiadasz drążek i MASZ OCHOTĘ, to przy 3 - 4 tygodniu tego treningu ( a raczej 3-4 poziomie, mało prawdopodobne, być przeszedł to w 6 tygodni ) dorzuć sobie własnie podciąganie. Skup się na pompkach jako na czymś, co ma być Twoją podstawą. 


  • 0

#3 orbite

orbite

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 84 postów

Napisano 28 sierpień 2015 - 00:13

Trening na siłę z dość szybkimi efektami - żeby była jasność, jadąc na siłę, nie urośniesz :)

Kup sobie książkę Skazany na trening - Paul Wade, bardzo dobre ćwiczenia kalisteniczne.

W książce jest podana spokojna metoda, po kolei zwiększanie poprzeczki.

Jeżeli chcesz mieć szybki przyrost siły najczęściej ćwiczy się 5 serii po 5 powtórzeń.

Więc wybierz z tej książki ćwiczenia, których zrobienie 5 x 5 Cię zmęczy, masz trening ogólnorozwojowy (na całe ciało), robisz 2 x w tygodniu i rośnie siła.

PS. Pamiętaj o diecie ;)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0