Organizacja archiwum przyzakładowego

I

Infiner

Guest
Staramy się o dotację unijną. Produkujemy w związku z tym sporą ilość dokumentacji. Zastanawiamy się nad wygospodarowaniem miejsca pod archiwum - pytanie tylko jak to zorganizować aby się nie pogubić i aby poruszanie się i odszukiwanie dokumentacji było w miarę przejrzyste.
 
K

Kaja Metrowska

Guest
Naprawdę chce Ci się to robić.? Nie wygodniej byłoby oddać dokumenty do archiwum? Są specjalne firmy, które zajmują się zawodowo archiwizacją. Dzięki temu będziesz miał pewność,że wszystko jest ok.
Sama obecnie pracuję w dość dużej firmie. Na początku nie była taka duża jak teraz i faktycznie dokumenty mieściły się w szafce. Niemniej im bardziej się rozrastała tym więcej trzeba było miejsca na tego typu rzeczy. Zdecydowaliśmy się oddać je do Stowarzyszenia Archiwistów Polskich. Jest to największa firma w Polsce zajmująca się archiwistką. Usugi niedrogie, wygodne ponieważ do wszystkiego masz dostep oraz bezpieczne.
 

Ermildo

Zbanowany
Dołączył
20 Styczeń 2021
Posty
13
Punkty reakcji
0
Na początku wygospodarowaliśmy na to zamykaną szafę. Potem z czasem dokumentów robiło się coraz więcej tak więc konieczniością było przeznaczenie na to osobnego pomieszczenia. Jedna osoba również na stałe musiała się tym zajmować. W końcu doszliśmy do wniosku, że więcej z tym jest grzebania sie niż jest to warte i oddaliśmy dokumenty do archiwum.
Oczywiście prowadzimy rownież archiwizację dokumentów elektronicznych:
Na stronie są opisane najwazniejsze zasady takiej archiwizacji.
 
Do góry