Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Nauczyciel Punk?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 PawelKnarski

PawelKnarski

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 16 postów

Napisano 29 styczeń 2015 - 10:33

Cześć,

jestem nauczycielem angielskiego, ale strasznie jaram się kulturą lekko punkową.

Tzn. noszę glany, obcisłe, czarne spodnie, koszulki z niechlujnymi wzorami.

Brakuje mi jednak możliwości założenia łańcucha do spodni czy zafarbowania włosów.

Co myslicie, może spróbować?

• 0

#2 Ilusia

Ilusia

Gamer girl

• S Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 3058 postów

Napisano 29 styczeń 2015 - 11:33

Jesteś nauczycielem, więc jednak coś sobą reprezentujesz, jakiś poziom. Fajnie, jak nauczyciel ma swój styl, nie jest sztywny, ale jakieś granice też muszą być.

• 0

#3 Neverdie

Neverdie

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 68 postów

Napisano 29 styczeń 2015 - 11:45

Dlaczego by nie ?:) taki nauczyciel który który jest rozpoznawany ma wielką siłę przebicia i może trafić do uczniów , ale najważniejsze to to żeby reprezentować wysoki poziom wiedzy ;) Wydrapane z telefonu :)
  • 0

#4 Wolfy

Wolfy

Bywalec

• Użytkownik
  • PipPip
  • 475 postów

Napisano 29 styczeń 2015 - 15:44

Miałam nauczyciela od angielskiego w liceum, który był metalem i powiem, że zajęcia były super. ;) 

Moim zdaniem wychodzenie poza sztywne ramy ułatwia porozumiewanie się młodzieżą, więc jak najbardziej tak. Pozostaje tylko kwestia tego, czy pracodawca nie będzie miał nic przeciwko.

• 0

#5 marek70

marek70

Wyjadacz

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1242 postów

Napisano 29 styczeń 2015 - 20:27

Cześć,

jestem nauczycielem angielskiego, ale strasznie jaram się kulturą lekko punkową.

Tzn. noszę glany, obcisłe, czarne spodnie, koszulki z niechlujnymi wzorami.