Autko dla małej rodzinki

Wojnar84

Nowicjusz
Dołączył
4 Sierpień 2012
Posty
8
Punkty reakcji
0
Witam! Przymierzam się do zmiany samochodu, proszę Was więc o poradę. Dotąd jeżdżę Polówką III FL, lecz potrzebuję ciut większego auta. Będę nim jeżdził ja, wraz z żoną i dzieckiem, więc dla wygody musi być 4/5 drzwiowe... najlepiej sedan,ewentualnie kombi. Budżet jaki mogę przeznaczyć to 8-9 tys, nie licząc opłat i drobnych rzeczy które trzeba zrobić po kupnie( np: rozrząd oleje itp..). Auto ma służyć głównie jako codzienne dojazdy do pracy, na zakupy... (10Km), czasem wypad dalej ok 50-100 Km. Najlepszym rozwiązaniem będzie benzyniak o w miarę prostej konstrukcji i ogólnie mało awaryjny gdyż nie znam się/ nie mam czasu na naprawy, ewentualnie żeby nas nie zruinowal finansowo i nie zawiódł w trasie. Na super osiągach mi nie zależy. Do tej pory pod uwagę bierzemy Opla Astrę G, Skodę Octavię I, Avensis, Może Dacia Logan... Jako, że trudno się zdecydować, proszę o opinię jakieś inne porady...
 
V

Vaffik

Guest
Opel i Octavia wyjdą najlepiej. Chodzi o ceny części. Jeśli już miał bym wybierać między Astrą G a Octavią wybrał bym Astrę. Lekko mniejsza lecz to tylko pozór. W środku tak samo jak w Octavii. W Toyotę nie wchodź. Drogie części. Naprawdę.