A

adrianN123

Guest
W ramach zmian wprowadzanych w mojej firmie chciałbym wykorzystać nowoczesne rozwiązania, które ułatwią mi zarządzanie i prowadzenie firmy. Chciałbym poradzić się w sprawie niektórych z nich, ponieważ czytałem, że wpływają na oszczędności w przedsiębiorstwie. Mam na myśli: bazy danych, przechowywanie dokumentów firmy w chmurze i podpis elektroniczny. Nie wiem, czy warto wprowadzać wszystkie rozwiązania jednocześnie. Działam w branży farmaceutycznej, prowadzę aptekę internetową chciałbym wprowadzić do niej trochę nowości, o przyzwyczajony do standardowej apteki jestem bardzo przyzwyczajony do papierologii
 
A

adrianN123

Guest
Czy ktoś z Was ma opinie na temat firmy eurocert.pl? Znajomy mi polecił, ale chciałbym poznać więcej opinii na ich temat. Będę wdzięczny za odpowiedzi w tym temacie.
 
Do góry