Jakie są przyszłościowe kierunki po profilu humanistycznym w liceum?

Suzanah

Nowicjusz
Dołączył
12 Sierpień 2014
Posty
74
Punkty reakcji
2
Jakie są przyszłościowe kierunki po profilu humanistycznym w liceum?
 
K

Kaja Metrowska

Guest
Warto jest iść zgodnie ze swoim zainteresowaniem ale również popatrzeć się na sytuację na rynku tak więc dobrze w sumie,ze się rozglądasz za tym co obecnie ma przyszłość.
Mnie ostatnio zaciekawił kierunek doradztwo i coaching. Sama wprawdzie tego nie studiuję ale jest to na pewno na czasie ponieważ sam na pewno słyszałeś jak modne stają się wszelkiego rodzaju szkolenia, rozwój osobisty itp. A coachów tak naprawdę nie ma wielu w Polsce. Nie jest to również tak popularne jak inne kierunki humanistyczne tak więc nie ma wysypu absolwentów. Wiem,ze aktualnie ten kierunek ma w swojej ofercie Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.
 

Isen1822

Ten najgorszy.
Dołączył
3 Maj 2012
Posty
1 115
Punkty reakcji
106
Wiek
30
Miasto
Polska ;)
Zgadzam się z Kają, a w dodatku powiem Ci jeszcze tak:

- Studia to jedno. Liczą się też kursy. Studiując jedno, możesz robić kursy na co innego, by mieć w razie czego alternatywę. Potem to i tak lepiej wygląda w CW, gdyż dla pracodawcy jesteś ciekawszym kandydatem na pracownika od osoby, która ma coś wspólnego tylko z jednym kierunkiem.

- Warto iść w języki, to nigdy nie zaszkodzi, a w razie problemu ze znalezieniem pracy w kraju, bardzo pomoże ze znalezieniem za granicą.

- Szukaj kierunków, które nie są "popularne" tj nie idzie na nie 3/4 narodu. Może np warto iść studiować prawo? Tam nie ma takiego nawału chętnych jak np na sławnej "resocjalizacji" czy psychologii ;)
 

Nuada

Malkontencki
Dołączył
8 Luty 2010
Posty
585
Punkty reakcji
25
Wiek
32
Miasto
Łódź
Finanse i rachunkowość jako licencjat + prawo podatkowe na magisterium.
 

pannakota

Nowicjusz
Dołączył
30 Maj 2014
Posty
12
Punkty reakcji
2