Nie wiem co robic brak chęci życia

Xmen805

Nowicjusz
Dołączył
24 Czerwiec 2013
Posty
18
Punkty reakcji
0
Wiek
26
Miasto
Nowy Sącz
Witam mam 17 lat chodzę do technikum informatycznego ogolnie jestem (informatykiem interesuje sie naprawa komputerow laptopow ) chodzi o to że od zakonczenia roku szkolnego straciłem sens życia nie wiem co dalej robic pogubiłem się poprostu.Wszystko zaczęło sie od tego że miałem od początku roku dziewczyne to była pierwsza dziewczyna w moim życiu chodziliśmy ze soba 8 miesiecy gdy zblizał sie koniec roku w ostatnim miesiasu nie przyszla do szkoly e pewny dzien napisala mi sms spotkajmy sie tu i tu przyszedlem i szła z innym chlopakiem 25 letnim bo mial samochod i prace i powiedziala przy nim do mnie spierdalaj niechce miec z toba nic wspolnego i lancuszek ktory podarowalem jej we walentynki wyrzucila do wody wtedy to juz calkiem stracilem sens zycia czy jest jakas rada wyjsc z tego? stalo sie to okolo miesiac temu nie mysle o tym ale nie wiem co dalej robic proszę o pomoc z góry dziękuje
 
A

alfabeta11

Guest
Szczerze?
To nie jest koniec świata. Jak nie ta to inna. Tego kwiatu jest pół światu. Nie jest to Twoja ostatnia porażka miłosna. Ona zachowała się bardzo chamsko, ale to wszystko. Rozstania się trafiają. Za pewien czas Ci przejdzie i tyle, będziesz normalnie żył. Musisz jedynie przetrwać jakoś najbliższy czas. Poświęć się rozwojowi, staraj się mieć maksimum zajętego czasu. Praca, pasja, rozwój. To pozwoli Ci zapomnieć szybciej... ;)
 

calme

calmeriatka
Dołączył
19 Lipiec 2011
Posty
558
Punkty reakcji
219
Na prawdę? Przez dziewczynę stracić sens życia? Spójrz w lustro i powiedz mi co widzisz.
Albo nie, odpowiem za Ciebie. Widzisz chłopaka, takiego samego jak każdy inny, a jednak
wyjątkowego. Żadna dziewczyna nie powinna sprawić, żebyś myślał inaczej. Zrozum. Każdy
musi przejść przez różne trudności, dzięki nim kształtuje się nasz charakter. Trafiłeś akurat