Chce zmienić pracę, wypalam się, mam dużo pomysłów, ale brak odwagi.

kurats123

Nowicjusz
Dołączył
3 Kwiecień 2014
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witajcie,

Pracuje 1,5 roku w prywatnej firmie. Zajmuje się obsługą serwisu aukcyjnego, tworzeniem ofert do firm zaprzyjaźnionych, szablonów do tego dochodzi SEO. W firmie ostatnio panuje ponura atmosfera do tego czuje, że nie pasuje do zespołu (nie chleje po pracy tak jak inny, nie rąbie dupy kolegom). Mam duże aspiracje : chciałbym pisać portale, zając się programowaniem aplikacji internetowych (PHP, JS), grafika itd. Czuje, że w pracy nie mam możliwości rozwoju w pracy.

Troszkę się wypaliłem dlatego mam problem z odejściem. Myślę, żeby odejść kiedy skończy mi się umowa. Im dłużej to trwa tym gorzej się czuje. Nie mam w nikim oparcia i nie wiem jak na to wszystko spojrzeć. Dlatego tutaj napisałem. Myślałem o pomocy ze strony psychologa albo coś podobnego?

PS. mam 23 lata, jestem po liceum i technikum info.
 

Primawera

Bywalec
Dołączył
23 Grudzień 2013
Posty
809
Punkty reakcji
121
kurats123 napisał:
Troszkę się wypaliłem dlatego mam problem z odejściem. Myślę, żeby odejść kiedy skończy mi się umowa. Im dłużej to trwa tym gorzej się czuje. Nie mam w nikim oparcia i nie wiem jak na to wszystko spojrzeć. Dlatego tutaj napisałem. Myślałem o pomocy ze strony psychologa albo coś podobnego?
Zanim podejmiesz decyzję odpowiedz sobie na kilka ważnych pytań.
Czy zamierzasz się jeszcze rozwijać (studia) ?
Czy w przypadku dłuższego poszukiwania nowej pracy możesz liczyć na pomoc rodziców ?
Czy jesteś uzależniony od spłaty kredytu lub czynszu za mieszkanie ?

Nikt z nas nie jest przywiązany do pracodawcy, jeśli jesteś dobry w tym co robisz i widzisz możliwości rozwoju to próbuj. Jesli jednak masz wątpliwości czy dasz radę, to szukaj lepszych propozycji , umawiaj się na rozmowy kwalifikacyjne , jedź na targi pracy. Dopiero jak znajdziesz coś konkretnego, zwolnij się z aktualnej pracy.