Poznam miłą dziewczynę ze Szczecina, 19-23

Peps36

Nowicjusz
Dołączył
15 Marzec 2014
Posty
1
Punkty reakcji
0
Hej. Czy może jest na forum jakaś sympatyczna dziewczyna ze Szczecina (nawet mi wyszedł rym :p), która chciałaby, podobnie jak ja kogoś poznać?
Oczywiście, możemy zacząć od kontaktu internetowego, rozmowy itd, bez żadnych wielkich zobowiązań i oczekiwań.
Na początek zwykła koleżeńska znajomość, a potem zobaczymy co z tego będzie. Chciałbym po prostu poznać jakieś nowe dziewczyny..

To może teraz coś o sobie.
Pochodzę ze Szczecina, i tu też mieszkam. Mam 22 lata. Studiuję Finanse i Rachunkowość, ponadto pracuję.
Moimi zainteresowaniami są: sport, historia, ekonomia, polityka. Sport to moja wielka miłość, przez kilka lat trenowałem biegi, a drugą ukochaną dyscypliną jest piłka nożna, jestem wielkim fanem Chelsea FC, i zawsze gdy tylko mam czas to oglądam ich mecze, tak jak i całej ligi angielskiej
Ponadto bardzo lubię czytać książki i oglądać filmy dokumentalne dotyczące 2 wojny światowej.

Jestem osobą bardzo towarzyską, uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi, chodzić wspólnie z nimi na kręgle czy imprezy.
Ponadto mamy swoją drużynę i "bawimy" się w paintball (czasem boli, ale i tak jest fajnie :p)
Znajmomi charakteryzują mnie jako inteligentnego faceta, zawsze uśmiechniętego, z ogromnym poczuciem humoru, na którego zawsze można liczyć (nie wiem jak udało im się znaleźć u mnie tyle zalet :p)
Ale żeby nie był tak "różowo", to mam też wady, bywam czasem nerwowy, marudny (szczególnie gdy jestem głodny ), a także czasem zbyt pochopnie podejmuję, złe dla siebie decyzje.

Jeśli chodzi o mój wygląd, to mam 182 cm wzrostu, ważę 76 kg, jestem ciemnym szatynem, mam piwne oczy, jestem szczupły, sylwetka lekko wysportowana. Bardzo lubię ubierać się w sposób elegancki. Lubię koszule i spodnie typu chino, lub dżinsy i do tego jakieś ładne buty, a na to płaszcz lub skórzana kurtka.