Paliwo zimowe

samba_mamba

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
1 023
Punkty reakcji
19
Miasto
Oświęcim
Chłopaki, co radzicie wlewać do diesla? Nie mam z nimi doświadczenia (niedawno zmieniłam auto), a podobno ostra zima idzie. Poza tym szykuje mi się daleka trasa na wschód i nie chciałabym martwić się dodatkowo, czy zapali czy nie zapali. Jak by nie patrzył, tam zimno :/
 

nierannyptaszek

Nowicjusz
Dołączył
1 Wrzesień 2013
Posty
213
Punkty reakcji
0
Do diesla polecam lać jakieś dobre paliwo, je zimą leję zawsze diesla arktycznego gold.
 

samba_mamba

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
1 023
Punkty reakcji
19
Miasto
Oświęcim
I serio mówisz, że da sobie radę np. przy -25 stopniach? Nie zawiedzie? Można go kupić wszędzie czy na jakichś konkretnych stacjach? Wielkie dzięki za odzew!
 

nierannyptaszek

Nowicjusz
Dołączył
1 Wrzesień 2013
Posty
213
Punkty reakcji
0
To paliwo kupisz na statoilu. Już abstrahując od diesla zimowego(wiosna idzie) to muszę powiedzieć, że o tej stacji mam dobrą markę wyrobioną. Wielu moich znajomych też tam jeździ tankować. No i mają tam świetne hotdogi :D
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
Weź pod uwagę, że paliwa które kupujemy na stacjach muszą być dostosowane do pory roku. Zmieniane są one 4 razy w roku. Te zimowe potrafią wytrzymać nawet -30 stopni. Polecić mogę dynamic disele na stacjach lotos. Pamiętaj jednak, paliwo to nie wszystko, liczy się mocny akumulator, dobrze działający rozrusznik, świece, układ wtryskowy oraz sprawna kompresja. Z tego powodu warto przed sezonem zimowym wybrać się do mechanika by to sprawdził.
 

nierannyptaszek

Nowicjusz
Dołączył
1 Wrzesień 2013
Posty
213
Punkty reakcji
0