Internet zrywa połączenie zaraz po starcie

Joanna wiąder

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2013
Posty
165
Punkty reakcji
3
Witam mam taki mał problem mam internet stacjonarny tp router tp link. Do ruteru podłączonych jest dwa stacjonarne komputery i przy każdym uruchumianiu internet na pare minut zrywa. Może ktoś mi pomoże myślałam o kupnie urządzenia wi-fi, by rozwiązać ten problem, ale nie wiem czy to pomoże więc na początku chciałam was się spytać i poprosić o pomoc.
 

jimasek

Nowicjusz
Dołączył
24 Maj 2013
Posty
9
Punkty reakcji
0
Co to za model TP-linka? Na czym dokładnie polega zrywanie połączenia? Router traci synchronizację czy dzieje się coś za routerem?
 

Joanna wiąder

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2013
Posty
165
Punkty reakcji
3
model to TD-W8951ND
Z modemem raczej nic się nie dzieje bo drugi podłączałam i jest to samo. Włączam kompa i router traci gdzieś synchronizacje co za tym idzie znika internet.
 

jimasek

Nowicjusz
Dołączył
24 Maj 2013
Posty
9
Punkty reakcji
0
Pierwsze co bym sprawdził przy tych stacjonarnych to podłączenie 230V. Gniazda są z bolcem i czy bolce są uziemione w zależności od rodzju instalacji w mieszkaniu (TN-S czy TN-C) ale to robota dla ekekryka.
 

Joanna wiąder

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2013
Posty
165
Punkty reakcji
3
Przepraszam, że odświeżam, ale dawno mnie tu nie było. Wezwałam elektryka i on stwierdził, że wszystko ok. Czasami po wl kompa drugiego nie przerywa q czasami jest tak, a właściwie często dzieje się tak, ze przerywa internet, kable są ok bo nawet ekipa z tp stwierdzila, ze z kablami jest ok i nie znaja przyczyny. Czemu ten internet zrywa co 5-10 min.
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
Skoro od strony sprzętowej jest ok to ja szukałbym przyczyny w oprogramowaniu. Problem pojawia się na każdym urządzeniu podłączonym do routera ? Podaj model tego routera. Od kiedy pojawia się problem ? Czy kłopoty zaczęły się po instalacji np jakiejś aktualizacji oprogramowania routera?
 

Joanna wiąder

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2013
Posty
165
Punkty reakcji
3
Model pisalam masz na goze router jest sprawny i raczej to nie jest winna aktualizacji, bo tak sie dzieje przy wszystkich urzadzeniach bo spradzalam na laptopie i na innym kompyterze. Czesto jest tak, ze po wl kompuera sam znika internet wiem, ze czasami tak sie dzieje, ze znika internet, ale on znika co pare minut. Router mam od 7 msc nna poczatku nic sie nie dzialo wszystko dzialalo jak powinno, dopiero jak nie bylo kilka dni internetu bo mieli jakas awarcie zaczelo sie psuc na poczatku zrywalo co godzine.
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
JoannaMila napisał:
router jest sprawny
Tego nie wiesz. Jeżeli masz możliwość podłącz internet przez inny router albo modem i sprawdź czy nadal połączenie będzie zrywane. Upewnisz się co do tego miejsca w którym występuje problem.

Komputer łączy się z routerem przez kabel czy wifi ?
 

Joanna wiąder

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2013
Posty
165
Punkty reakcji
3
Przez kabel, ale kabel jest krotki bo modem stoi zaraz obok komputera, kabel jest caly. Podlanczal router sasiada u nich dziala bez problemu a u mnie przerywa. Kabel telefoniczny tez jest caly i niedawno wymieniany na ten okgragly tak zalecali technicy z tp.
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
Ciężko czyta się twoje posty. Używaj więcej znaków interpunkcyjnych i polskich znaków diakrytycznych.

Z opisu wygląda, że problem leży po stronie dostawcy, nie twojej. Możliwe, że przewody doprowadzające łącze są uszkodzone. Nie mam na myśli kabli które podłączasz do gniazda tylko te doprowadzające internet do twojego domu. Może być też coś nie tak w ich routerach. Ja bym złożył reklamację.
 
Do góry