Przetłumaczenie z polskiego na niemiecki

Bulle

Nowicjusz
Dołączył
5 Grudzień 2013
Posty
1
Punkty reakcji
0
Cześć, potrzebuję aby ktoś przetłumaczył mi ten tekst. (Ma być on w czasie przeszłym Perfekt)


W ostatnią sobotę wstałem wcześnie rano. Poszedłem się umyć oraz zjeść śniadanie. Potem oglądałem TV i pograłem na komputerze do obiadu. O 16 po obiedzie odrobiłem lekcje. O 17 pojechałem z rodzicami na zakupy. Po powrocie położyłem się do łóżka, oglądałem TV i zjadłem kolację. O 21:30 wykąpałem się i poszedłem spać.
W niedzielę wstałem o 10. Poszedłem się umyć i zjeść śniadanie. o 11:15 poszedłem z moją mamą do kościoła. Po powrocie pomagałem zrobić obiad. O 15:30 zjadłem obiad i pograłem na komputerze do 21:30. Poszedłem się umyć, wróciłem do pokoju i leżąc w łóżku oglądałem TV. O północy zasnąłem.
 

Leeroy

Nowicjusz
Dołączył
23 Wrzesień 2009
Posty
534
Punkty reakcji
28
Miasto
Iława
Letzten Samstag bin ich früh aufgewacht. Ich habe mich gewaschen und das Frühstück gegessen. Dann habe ich fern gesehen und bis zum Mittagessen Computer gespielt. Nach dem Mittagessen um 16 Uhr habe ich meine Hausaufgaben gemacht. Um 17 Uhr bin ich mit meinen Eltern einkaufen gefahren. Als wir zurückkamen habe ich mich hingelegt, fern gesehen und zu Abend gegessen. Um 21 Uhr 30 habe ich mich gewaschen und bin schlafen gegengen.
Am Sontag bin ich um 10 Uhr aufgestanden. Ich habe mich gewaschen und das Frühstück gegessen. Um 11 Uhr 15 bin ich mi meiner Mutter in die Kirche gegangen. Danach habe ich geholfen das Mittagessen zu machen. Um 15 Uhr 30 habe ich zu Mittag gegessen und bis 21 Uhr 30 Computer gespielt. Dann habe ich mich gewaschen, in meinem Zimmer hingelegt und fern gesehen. Um Mitternach bin ich eingeschlafen.

Pewnie już po terminie, ale mi się nudziło :D
 
Do góry