Aparat dla początkującego do 1000zł

Damphti

Nowicjusz
Dołączył
6 Styczeń 2008
Posty
92
Punkty reakcji
0
Witam!

Nie jestem początkującym fotografem ale daleko mi do zawodostwa i szukam aparatu którym będe mógł robić niezłe zdjęcia krajobrazów (głównie w Tatrach) ale będzie też odpowiedni do robienia zdjęć z bliska, mogę na niego przeznaczyć do 1000zł, więc nie będzie to żadna lustrzanka, mam kilka wymagań:
-zoom powyżej 30x,
-stabilizacja obrazu która udźwignie taki zoom (nie chce wszędzie taszczyć statywu),
-matryca najlepiej ponad 20 mln pikseli (ale zadowole się mniejszą rozdzielczością na rzecz pozostałych opcji),
-tryb robienia panoramy (chciałbym żeby aparat sobie radził z tą funkcją- może ona polegać na robieniu kilku zdjęć które aparat skleja)- wiem że tu odpadają Canony niestety, bo zawierają pozostałe wymagania,
-możliwość ręcznego ustawienia takich opcji jak: czas naświetlania, przysłona, ISO, moc lampy błyskowej,
-dość dobre makro,
-raczej żadko nagrywam filmy więc nie muśi radzić sobie z tą funkcją,
-dobrze żeby miał dużo innych funkcji tak żeby można było sie nimi pobawić w deszczowe dni ale wiem że to już loteria,
-nie musi też mieć wizjera ani ruchomego ekranu LCD, wiem żę to wpłynie na cene a nie jest mi to niezbędne.

Podsuńcie mi propozycje sprzętu który mógł by mi odpowiadać :)
 

JanBozy

Nowicjusz
Dołączył
12 Listopad 2013
Posty
5
Punkty reakcji
0
Miasto
Bydgoszcz
Damphti napisał:
Witam!

Nie jestem początkującym fotografem ale daleko mi do zawodostwa i szukam aparatu którym będe mógł robić niezłe zdjęcia krajobrazów (głównie w Tatrach) ale będzie też odpowiedni do robienia zdjęć z bliska, mogę na niego przeznaczyć do 1000zł, więc nie będzie to żadna lustrzanka, mam kilka wymagań:
-zoom powyżej 30x,
-stabilizacja obrazu która udźwignie taki zoom (nie chce wszędzie taszczyć statywu),
-matryca najlepiej ponad 20 mln pikseli (ale zadowole się mniejszą rozdzielczością na rzecz pozostałych opcji),