Problem ze sprzedającym na allegro.pl

licealistka93

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2012
Posty
31
Punkty reakcji
0
Wiek
30
Miasto
Oleśnica
Witam, niedawno kupiłam przedmiot na allegro.pl (pieniądze przelałam 30.07.2013) jest 18.08. a przedmiotu nadal nie otrzymałam. Wystawiłam sprzedającemu negatywny komentarz po którym raczył odezwać się na e-mail i tłumaczy się jakimś urlopem, o którym rzekomo była informacja na stronie akucji, a ja mimo, że bardzo uwaznie zawsze czytam opisy aukcji, na których kupuje, to jestem pewna, że takiej informacji nie było. Teraz nieprzyjemne e-maile od sprzedającego, z groźbami, że moją aukcję zrealizuje na końcu i że na zwrot pieniędzy nie mam co liczyć, bo nie ma ku temu podstaw. Ja szczerze jestem zmęczona tym chamskim prostakiem i jego komentarzami. Pomóżcie, co mam zrobić?
 

Biernat

Nowicjusz
Dołączył
24 Listopad 2006
Posty
952
Punkty reakcji
29
Wiek
32
Miasto
USA and Jamajka
A czytałaś jak wygląda to od strony allegro ? bo wiem ze oni tez w jakiś sposób chronią przed takim allegrowiczami ale nie jestem w stanie powiedzieć teraz w jaki sposób
 

Adrian Heda

Nowicjusz
Dołączył
12 Sierpień 2013
Posty
37
Punkty reakcji
3
Wiek
15
Miasto
Gogolin
Podaj sprzedającemu termin, do którego ma dostarczyć produkt lub zwrócić pieniądze. Jeżeli nie wyrazi chęci na przebieg transakcji, udaj się na policję i poinformuj o możliwości popełnienia przestępstwa. Potem zgłoś się do administracji strony i powinni zwrócić pieniądze.
 

licealistka93

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2012
Posty
31
Punkty reakcji
0
Wiek
30
Miasto
Oleśnica
No a jeżeli załóżmy, że wiadomość o tym urlopie była na aukcji a Ja rzeczywiście jej nie widziałam, a ten typ mi teraz pisze, że CELOWO wyśle mój przedmiot na końcu? No chyba takie chamstwo nie powinno mu ujść? No i czy rzeczywiście nie mam szans na zwrot kasy w takiej sytuacji, no bo jak on mi to wyśle za 3 miesiące to po co mi to a w e-mailu napisał, że mam gwarancję, że wyśle na końcu?
 
A

alfabeta11

Guest
On nie może przedmiotu z takim opóźnieniem wysłać. Generalnie to zakupując przedmiot przez internet zawierasz umowę kupna/sprzedaży. Jeżeli on tego nie wysyła przez jakiś określony czas to tak jakby popełniał przestępstwo. No i takie pytanie, zapłacone z góry? Przez to ich PayU czy coś?
Najlepiej napisz o tym do allegro. Prześlij im kopie korespondencji z tamtym itp
Tutaj masz formularz kontaktowy: http://www.allegro.pl/contact/contact.php?topic=19
Wydaje mi się, że ci z allegro najlepiej zajmą się tą sprawą.
Szanse na zwrot pieniędzy masz zawsze. Napisz tylko do tego nieszczęsnego alledrogo ;)
 

JaneMary

Nowicjusz
Dołączył
29 Sierpień 2013
Posty
10
Punkty reakcji
0
licealistka93 napisał:
No a jeżeli załóżmy, że wiadomość o tym urlopie była na aukcji a Ja rzeczywiście jej nie widziałam, a ten typ mi teraz pisze, że CELOWO wyśle mój przedmiot na końcu? No chyba takie chamstwo nie powinno mu ujść? No i czy rzeczywiście nie mam szans na zwrot kasy w takiej sytuacji, no bo jak on mi to wyśle za 3 miesiące to po co mi to a w e-mailu napisał, że mam gwarancję, że wyśle na końcu?
po zakupie przedmiotu (przez min. 1 osobę) sprzedający nie ma możliwości zmienienia opisu aukcji może jedynie dodać informację przy czym jest podana data dodania takiej informacji więc możesz przejść na stronę aukcji i zobaczyć czy podana informacja była w aukcji podana lub kiedy była podana (nie masz obowiązku po zakupie śledzić opisu aukcji a przedewszystkim nie masz obowiązku czytania strony o mnie)
 
Do góry