Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Co kupić dla dziewczyny

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 leave93

leave93

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 25 lipiec 2013 - 09:34

Witam chciałbym dziewczynie zrobićprezent w postaci lakieru do paznokci i branzoletki ale niestety nie znam się która by mogła być dla niej dobra jest wysoką szczupłą blondynką z niebieskimi oczami tutaj mam strony od znajomego z lakierami i branzoletkami http://nokavt.pl/s/b...-pozlacane.html

http://nokavt.pl/s/l...-ciemnosci.html

z gory dziękuje za pomoc
  • 0

#2 sylkamil

sylkamil

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 67 postów

Napisano 20 październik 2017 - 09:59

albo zrób prezent sobie i jej i kup weekend w spa ;p

• 0

#3 plu_zu

plu_zu

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 20 październik 2017 - 14:46

Z tego co wiem, to praktycznie każda kobieta malująca regularnie paznokcie ma własne predyspozycje odnośnie lakierów. Więc nie wiem czy to jest dobry strzał. Bransoletka jak najbardziej zawsze spoko, dziewczyny generalnie lubią biżuterię. Ale jeszcze tak mi przyszło do głowy, że może zamiast tego lakieru coś do pielęgnacji? Na przykład taki fajny podręczny pilnik do polerowania  Revlon Pielęgnacja Paznokci Nail Buffer? Wygląda jak szminka więc powinien się zmieścić do każdej torebki i ma dodatkowe nakładki. Myślę, że byłoby to fajne połączenie z bransoletką ;]

• 0

#4 samba_mamba

samba_mamba

Stały bywalec

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 949 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 14:17

Wszystko zależy od tego, co dziewczyna lubi. ;)

• 0

#5 Pola41

Pola41

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 listopad 2017 - 11:18