Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

drążek i pływanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 Swimming

Swimming

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 maj 2013 - 16:57

Witam

Mam pytanie. Jakie najlepiej wykonywać ćwiczenia w domu na drążku. Na rozbudowę pleców bicepsa tricepsa. 

Ile mam robić serii i powtórzeń? ( jestem w stanie zrobić do 20 podciągnięć w jednej serii)

do tego kilka lat trenuję pływanie i chciałbym zwiększyć siłę i szybkość. Jakie ćwiczenia pomogą mi w rozbudowaniu mojej siły i szybkości. Chciałbym też rozbudować jeszcze mocniej klatkę piersiową. (im szybciej tym lepiej)

(jestem zdolny do dużego wysiłku) 

(w basenie czasem w jeden dzień trenowanie wychodzi po 12km+do tego sala siłowania(ale to na obozie nie mam na tą chwile możliwości chodzenia na chale ani siłownie) 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

 


  • 0

#2 xavor

xavor

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 20 postów

Napisano 02 luty 2014 - 00:45

na rozbudowe plecow - podciagania o szerokim chwycie kilka serii do maxa

na biceps wiadomo jak

 

jednak zalezy tez to od twojej budowy ciala bo jak jestes ogolnie chudy(bardziej ektomorfik) i chcesz miec mase i jednoczesnie plywac tak duzo...to to jest niezbyt wykonalne, bo zeby zbudowac mase to trzeba kalorii i dla ektomorfika na masie radzi sie aby poza silownia zadnego sportu juz nie uprawial bo jego organizm szybko spala kalorie i z tej calej masy nic nie bedzie.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0