Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

styl skandynawski


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#61 malwa1990

malwa1990

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 106 postów

Napisano 20 listopad 2017 - 19:10

A ja bardzo lubię takie surowe, chłodne wnętrza w stylu skandynawskim. Minimalizm to to co kocham. Jednak czasem lubię zaszaleć z jakimś fajnym dodatkiem. Mój najlepszy "dodatek" to kanapa Duka w stylu skandynawskim. Możecie sobie zobaczyć na mebel-partner. Ekstra design !


  • 0

#62 tomrok

tomrok

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 165 postów

Napisano 12 luty 2018 - 10:22

Jesli ktos zastanawiałby sie nad łazienką w stylu skandynawskim to proponowałbym wziąc pod uwage serię płytek All in White od Tubądzina. Płytki niby są w kolorze białym,ale wszystkie mają inne faktury tak więc taka łazienka nie bedzie na pewno nudna.

Przykład jest tutaj. Do mniejszych łazienek super. Nie polecam ciemnych kolorów. Jasne barwy sprawią,ze łazienka optycznie będzie się wydawała o wiele większa niż jest w rzeczywistości. 

all-in-white-1_0.jpg?itok=fKGdfMB-


  • 0

#63 niebieski_kubek

niebieski_kubek

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 12:45

Taka zupełnie biała łazienka to byłoby chyba dla mnie za dużo (czy może raczej za mało ;)), ale podoba mi się drabinka :) 


  • 0

#64 malwa1990

malwa1990

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 106 postów

Napisano 28 maj 2018 - 10:41

Super wygląda !! Jest genialna :) Ale zawsze wnętrze takiego skandynawskiego wnętrza zawsze można ocieplić jakimiś dodatkami. Wcale nie musi być nudne. Fajne poduszki na kanapie, dywan, zasłony... Na prawdę to wszystko daje radę. Na Room99 mają fajne takie rzeczy, którymi można ocieplić wnętrze. Zasłony, pościele, narzuty :) na pewno każdy coś znajdzie dla siebie :)


  • 0

#65 lucsk

lucsk

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 49 postów

Napisano 01 lipiec 2018 - 10:37

Styl skandynawski na pewno kojarzy mi się z:

dużą iloscią światła

naturalnym drewnem albo meblami białymi

skorami oraz futrem

oraz dekoracjami w surowym i naturalnym stylu....

 

Ciekawe maty i inne dekoracje w stylu skandynawskim są na stronie Mybohome: https://mybohome.com...maty-pledy-koce


  • 0

#66 panna Dygotka

panna Dygotka

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów

Napisano 18 lipiec 2018 - 14:44

Mnie się podoba coś takiego https://www.magnatfa...-skandynawskim Fajne pomysły na aranżację.


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#67 pierwotnym

pierwotnym

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 19 lipiec 2018 - 14:46

Wiele ciekawych inspiracji na wnętrza skandynawskie można znaleźć na stronie: scandicsofa.pl/pl/n/list. Moja żona dzięki ich poradom urządziła sypialnie, a ja nie musiałem wydawać na architekta wnętrz ;)


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#68 Mako24

Mako24

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 44 postów

Napisano 10 styczeń 2019 - 14:15

Świetną aranżację salonu w stylu skandynawskim znajdziesz tutaj: https://www.mirjan24...u-skandynawskim


Użytkownik Mako24 edytował ten post 10 styczeń 2019 - 14:16

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0