Dziejo

Nowicjusz
Dołączył
4 Listopad 2008
Posty
25
Punkty reakcji
0
Witam,
Mam problem i to nie byle jakie, nie jest to problem sercowy. Jestem studentem III roku (21 lat już leci 22) Wszystko było fajnie. chodziłem na imprezy, na brak znajomych nie narzekam. Jedyne czego bałem się przez całe życie to to żebym nie spłodził potomka właśnie w tym wieku, tylko jakoś później. Myślałem też że jakbym był z dziewczyną już tak trochę dłużej to pal go licho - jakoś się życie ułoży wspólnie. No ale los chciał inaczej spotykałem się z dziewczyną starszą ode mnie o 6 czy 7 lat. No i los tak chciał że ona jest w ciąży. Nie mam zamiaru się żenić z powodu dziecka bo dla mnie to jest czysta głupota. Ona jest w 3 msc ciąży. Ja wiem to od 2 tygodni. Przez te 2 zdążyłem przemyśleć co będzie z moim życiem ( a nie szykuje się ciekawie). Na chwilę obecną to tylko mamy ustalone że nie mieszkamy razem. Ona chce żebym skończył studia, wiadomo że jak powiem rodzicom to mnie będą wysyłać do roboty(zresztą sam już to postanowiłem teraz, bo wiem że lekko nie będzie). Przez te 2 tyg z pogodnego i radosnego chłopaka zrobił się wrak człowieka... Wszyscy już mi to mówią (kolega się zapytał czy ćpam). Kilka kg mniej, blada cera, obłęd w oczach, zero życia, i uśmiechu. Na samym początku miałem samobójcze myśli, czytałem na różnych forach jak to wygląda(Ci ludzie co tam piszą to jest istna porażka, próbują zdobyć zainteresowanie swoją osobą). Znalazłem najlepszy wariant dla siebie - cyjanek. No ale nie jest tak prosto go zdobyć więc mój plan spalił na panewce. Nie byłem do końca przekonany czy jakbym miał nawet tabletkę to bym ją zażył. Raz jak siedziałem u rodziców i nikogo nie było w domu to już mi coś odwaliło, po prostu takie obłąkanie - chęć zabrania sobie życia (jakbym miał tabletkę przy sobie to bym się nie zawahał). Rozmyślając plany samobójcze musiałem chodzić na uczelnię. I mówić ludziom że może nie wszystko jest ok ale nie mam ochoty o tym rozmawiać, ciężkie to było. Myślałem o rodzicach,