Moja galeria 3dmax

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
[font=Segoe UI']Cześć![/font]
[font=Segoe UI']Mam na imię Adam i skończyłem właśnie 24 lata. Od około 7 lat zajmuję się modelowaniem w grafice 3D. Jest to zajęcie, które wprawia mnie w dobry nastrój i wciąga mnie prawie bezgranicznie. Jestem samoukiem. W ciągu tych lat to zajęcie nie znużyło mnie ani razu, co więcej zaczęło mnie pochłaniać coraz bardziej. Projekty wykonuję w programie Autocad 2010 i 3dmax Design 2010.[/font]
[font=Segoe UI']Oto część moich prac, zapraszam na mojego bloga. Tam znajdziecie bardziej obszerną galerię. http://adamus3d.blog.pl/[/font]
[font=Segoe UI']
sentry-gun.jpg
[/font]


[font=Segoe UI']
Starship-police1.jpg
[/font]

[font=Segoe UI']
Virus1.jpg
[/font]

[font=Segoe UI']
Dom-z-ogrodem.jpg
[/font]



Bardzo proszę o ocenę i komentarz :). Jest to tylko część prac. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA!!!
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
Zajmowałem się ponad dwa lata grafiką 3D, i myśle też o powrocie do niejw celach hobbystycznych jak i popostu bede tworzył free staff dla innych. Co do wykonań spore zastrzeżenia, ale miłe dla oka, render słaby (popraw studio do renderowania) i jakość wykonania modelów.
Mogłbym też coś wstawic od sibie co kiedyś robiłem.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Rendery rzeczywiście muszę poprawić. Używam standardowego renderingu z 3dmaxa. Jeżeli możesz coś wstawić od siebie to fajnie by było. :)
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
A właśnie. co do vraya. Jest jakaś jego darmowa wersja?

Dzisiaj zrobiłem sobie taką scenkę :>. Co o tym sądzicie? Szybki projekcik . Chciałem w nim przetestować jak rozchodzi się światło i jak się ono odbija od materiałów. Praca w 2 wersjach. Fotel matowy i ze świecącego PCV.
krzes%C5%82o2.jpg

krzes%C5%82o3.jpg


Zapraszam na mojego BLOGA
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201