Moja galeria 3dmax

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
[font=Segoe UI']Cześć![/font]
[font=Segoe UI']Mam na imię Adam i skończyłem właśnie 24 lata. Od około 7 lat zajmuję się modelowaniem w grafice 3D. Jest to zajęcie, które wprawia mnie w dobry nastrój i wciąga mnie prawie bezgranicznie. Jestem samoukiem. W ciągu tych lat to zajęcie nie znużyło mnie ani razu, co więcej zaczęło mnie pochłaniać coraz bardziej. Projekty wykonuję w programie Autocad 2010 i 3dmax Design 2010.[/font]
[font=Segoe UI']Oto część moich prac, zapraszam na mojego bloga. Tam znajdziecie bardziej obszerną galerię. http://adamus3d.blog.pl/[/font]
[font=Segoe UI']
sentry-gun.jpg
[/font]


[font=Segoe UI']
Starship-police1.jpg
[/font]

[font=Segoe UI']
Virus1.jpg
[/font]

[font=Segoe UI']
Dom-z-ogrodem.jpg
[/font]



Bardzo proszę o ocenę i komentarz :). Jest to tylko część prac. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA!!!
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
Zajmowałem się ponad dwa lata grafiką 3D, i myśle też o powrocie do niejw celach hobbystycznych jak i popostu bede tworzył free staff dla innych. Co do wykonań spore zastrzeżenia, ale miłe dla oka, render słaby (popraw studio do renderowania) i jakość wykonania modelów.
Mogłbym też coś wstawic od sibie co kiedyś robiłem.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Rendery rzeczywiście muszę poprawić. Używam standardowego renderingu z 3dmaxa. Jeżeli możesz coś wstawić od siebie to fajnie by było. :)
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
A właśnie. co do vraya. Jest jakaś jego darmowa wersja?

Dzisiaj zrobiłem sobie taką scenkę :>. Co o tym sądzicie? Szybki projekcik . Chciałem w nim przetestować jak rozchodzi się światło i jak się ono odbija od materiałów. Praca w 2 wersjach. Fotel matowy i ze świecącego PCV.
krzes%C5%82o2.jpg

krzes%C5%82o3.jpg


Zapraszam na mojego BLOGA
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
Polecam zmianę silnika renderującego - to nie 2000czny rok! VRay lub ew. mental ray albo Maxwell ale to już spory wydatek i jakość odpowiednia. Ten fotel sam w sobie nie jest zły ale przedstawiony nieefektownie. Ja bym ustawił kamerę z lekkim FOV, oświetlił go światłem skoncentrowanym a nie Omni, i wyrenderował w VRay'u. Taki render wrzuca się potem do photoshopa [lub do after effects jak kto woli] i obrawia pod względem nasycenia kolorów, ostrości i kontrasu bo jak wiadomo 3ds max zawsze miał z tym problem.
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
dalej słabiutko z renderingiem. Lepszy silnik renderowania, lub poszukaj dobrych ustawień sceny do renderowania w standardzie. Prace wrzuce po feriach, gdyż mam na innym kompie je.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Już poprawiłem kilka rzeczy :). Głównie ustawienia renderingu. jak mi się graficzka wyrenderuje ( a trwa to już ponad godzinę) to wrzucę screena :).
Dzięki za rady. :)
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
Czekamy na grafikę, a co do renderingu pokaż ustawienia może coś ci doradzę, i jakiego masz kompa że tyle ci renderuje?
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Tragedia... masakra... nie wiem, czy nie wstyd się przyznać :fp: Poniżej przedstawiam ustawienia mojego renderingu (do fotela).


Ustawienia-renderowania.jpg




Rozdziałka to :1366x769
A teraz efekt...:


FOTEL.jpg



Według mnie nie wygląda to dużo lepiej :/. Poprawiłem nóżki fotela, zaokrągliłem krawędzie funkcją chamfer edges, zmieniłem kamerę, tło i przestawiłem stolik. A teraz co mnie najbardziej dobija... czas renderowania: 24h!!! Wczoraj o 15 włączyłem rendering a dzisiaj jak przyszedłem z roboty to jeszcze się renderowało!!! Masakra. Możecie mi doradzić jakich ustawień używać? Renderuje na mental ray'u. Zainstalowałem też sobie v-ray'a ale jeszcze nie kumam jak z nim pracować. Pracuję na lapku. Dell, NVIDIA GeForce GT 525M, 6gb ramu, proc. Intel(R) Core(TM) i3-2350M 2,3GHz
Pozdro!
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Czek dyz ałt!

walther-p99-done2.jpg

walther-p99-done1.jpg


No i standardowo... co o tym sądzicie :). 2 dni robiłem :p. Zazwyczaj wszystko robię w jeden dzień, więc można powiedzieć, że to taki większy projekt :D. Zainstalowałem Vraya i w nim wyrenderowałem. :)
Pozdro.
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
te dwie prace to na pewno twoje? Pytam się, bo przedstawiają definitywnie różny poziom. Pistolet jest Pro.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Tak :) ten pistolet to moja robota. Zaczynam się skupiać na detalach. Dopiero teraz zobaczyłem, że lepiej trochę dłużej posiedzieć przy modelu. Cierpliwość popłaca. Dzięki ;)
 

Crispers5

Nowicjusz
Dołączył
15 Kwiecień 2009
Posty
255
Punkty reakcji
9
Świetny ten pistolet, choć zauważyć można drobne błędy to słowa uznania się należą.
 

drn

Nowicjusz
Dołączył
23 Maj 2010
Posty
34
Punkty reakcji
1
widze że ładujesz w tekstury nie w szczegóły, szczegółowe wykończenie było by bardziej widać, podeslij siatki z widoku.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Dzięki dzięki :). Miałem opory, z zamieszczeniem siatki, bo wiem, że nie wygląda to profesjonalnie ;P.
look:

Siatka-lewo.jpg
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
ta siatka nie jest zbudowana tylko sponiewierana. Ciesz się, że nie widać tego po nałożeniu tekstur i zmapowaniu ich. Taki model np. nie miał by prawa istnieć w grze komputerowej albo animacji z dynamicznymi obiektami.
 

nekodo

Nowicjusz
Dołączył
19 Styczeń 2013
Posty
16
Punkty reakcji
0
Hehe : :037: zdaję sobie z tego sprawę, dlatego nie byłem zbyt chętny żeby tą siatkę zamieścić : :tongue:. W kolejnym modelu zwrócę na siatkę szczególną uwagę ;).
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
Ty musisz się zastanowić, czy grafika to tylko pasja, czy będziesz chcieć kiedyś sprzedawać modele np. na turbosquid.com. Jeżeli tak, to radzę skoncentrować się na tutach o modelowaniu siatki z poziomów Mesh, Poly, Splain oraz Nurbs.
 
Do góry