uciążliwy ból pleców - co robić?

GreenQueen420

Nowicjusz
Dołączył
31 Październik 2012
Posty
4
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
Łódź
Witam.
Mam pewien problem, a mianowicie od kilku lat bolą mnie plecy, dokładniej pod prawą łopatką. Ból uaktywnia się co roku o tej samej porze (pod koniec października, kiedy zaczyna się robić zimno, ustaje, kiedy zaczyna się robić ciepło) i jest bardzo uciążliwy nawet podczas siedzenia. Jest to uczucie podobne do kłucia rozżażonym prętem, taki jakby bolesny ucisk mięśnia w tym miejscu. Ból ustaje dopiero, gdy wygodnie się położę.
Czym ten ból może być spowodowany i jak mogę się go pozbyć?
Tabletki przeciwbólowe działają na chwilę, masaże u specjalisty na jeden dzień.
Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję :)
 

moniquemonique

Bywalec
Dołączył
25 Październik 2011
Posty
1 689
Punkty reakcji
96
Miasto
Śląsk, Częstochowa
GreenQueen, a nie lepiej udać się do specjalisty, poprosić o skierowanie na badania, na zabiegi i rehabilitacje?
Nie jestem lekarzem, ale skoro pojawia się to na zmainę pogody i temperatury, to może coś na rozgrzanie i rozluźnienie mięśni?

Mnie takie skurcze kłucie pod łopatką promieniujące od kręgów szyjnych łapią, jak jest zimno, marznę i cała się spinam marznąc... ale to zapewne coś innego.

Uważam, że gorąca kąpiel co jakiś czas, jakiś delikatny masaż olejkami albo rozgrzewającą maścią nie zaszkodzi....

A najważniejsze to żebyś u lekarza zasięgnęła opinii. To może być wszystko łącznie ze zmianami zwyrodnieniowymi :)
 

rybka-plum

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
204
Punkty reakcji
1