Wykorzystywanie w pracy

kuki167771

Nowicjusz
Dołączył
6 Listopad 2012
Posty
14
Punkty reakcji
0
Witam.Od jakiegoś czasu jestem zakochany w koleżance z pracy. Ostatnio uświadomiłem sobie, że ona to wykorzystywała dla własnej wygody tzn.jak jej sie nie chciało czegoś robić to przychodziła do mnie a ja leciałem jak głupi i robiłem to "dla niej".Ona wie o moim uczuciu i jestem pewien, że robi to świadomie. Czy mogą grozić jej za to jakieś konsekwencje? Proszę o porade
 

Adek02

Nowicjusz
Dołączył
13 Listopad 2012
Posty
14
Punkty reakcji
0
Raczej nie sądzę, gdyby była nad Tobą (szefową) to wtedy chyba można mówić o jakimś molestowaniu, ale tak to nie sądzę, przeciez nie zmuszała Cię do tego żebyś jej pomagał. Tak mi się wydaje :) nie znam się za bardzo.,
 

EmiEM

Nowicjusz
Dołączył
29 Styczeń 2013
Posty
32
Punkty reakcji
2
Natępnym razem, jak poprosi powiedz stanowcze Nie ;) nie musisiałeś tego wykonowyać, karanie jej nic tu nie zmieni.
 

jurikis

Nowicjusz
Dołączył
30 Styczeń 2013
Posty
4
Punkty reakcji
0
Niestety, ale to jest prawo moralne, które nie jest prawem spisanym, czyli w skrócie mówiąc powinno jej być głupio, że Ciebie wykorzystuje, ale żaden organ ścigania nie pomoże Ci.
 

kaziuziuta

Nowicjusz
Dołączył
1 Grudzień 2011
Posty
95
Punkty reakcji
2
Ona ma odpowiadać za to, że ty jesteś kalesony,a nie chłop ? Zlituj się facet, i nie pisz więcej czegoś takiego, bo nie wiesz nawet jak bardzo się osmieszyłeś
 

Anna.K

Nowicjusz
Dołączył
13 Luty 2013
Posty
7
Punkty reakcji
0
Porozmawiaj z nią, rozmowa na pewno pomoże. Jeśli nie zgłoś mobbing.
 

ernest_debesciak

Nowicjusz
Dołączył
12 Wrzesień 2012
Posty
580
Punkty reakcji
5