Kontuzja stopy

Its me

Nowicjusz
Dołączył
25 Sierpień 2009
Posty
10
Punkty reakcji
0
Hej, tydzień temu podczas grania w siatkę niefortunnie upadłem na stopę która dość boleśnie się "wykręciła". Po jakichś dwóch dniach ból zelżał, natomiast pojawiła się opuchlizna na zewnętrznej części stopy delikatnie poniżej kostki, oraz siniak w dolnej częsci stopy, prawie na całej jej długośći. Jednak dalszej poprawy nie było, nadal momentami delikatnie pobolewa mnie stopa, i opuchlizna pozostałą prawie taka sama. Prosiłbym o jakieś porady czy może uciskać tą stopę, obwijać bandażem ponieważ sam nie mam za dużego doświadczenia w takich kwestiach. Pozdrawiam.
 

Sunray

Bywalec
Dołączył
30 Lipiec 2008
Posty
3 574
Punkty reakcji
60
Wiek
34
Miasto
pomorskie
Temat już może stracił na aktualności, niemniej miałem niedawno coś podobnego i pomocne było smarowanie Altacetem. Oczywiście, po RTG i upewnieniu się że z kośćmi wszystko OK.
 

wrexer

Nowicjusz
Dołączył
23 Październik 2012
Posty
4
Punkty reakcji
0
Od Altacetu mocniejszy jest Bengay. Bardzo dobra maść dostępna bez recepty. Do tego dochodzą okłady z lodu i stopa jest jak nowa :)
 

mYlene

Nowicjusz
Dołączył
23 Wrzesień 2012
Posty
63
Punkty reakcji
0
Na początek polecam RTG celem sprawdzenia całości kośćca, a następnie - ŻADNEGO OWIJANIA ! - altacet, bengaj, naproxen i przy smarowaniu delikatny masaż w okolicy opuchniętego miejsca... może być okład z lodu lub lód w sprayu i noga będzie jak nowa :)
 

samba_mamba

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
1 023
Punkty reakcji
19
Miasto
Oświęcim
I jak noga? Miałam podobną historię i został mi po niej powracający ból od czasu do czasu. Z własnego doświadczenia mogę Ci polecić Dip Rilif. Przyjemnie chłodzi i uśmierza ból, przy czym działa naprawdę dość długo. Dobra sprawa po tego typu kontuzjach. Mnie poleciła trenerka na fitnesie, ale lekarz powiedział, że mogę śmiało smarować, bo w składzie jest ibuprofen i mentol, które na pewno nie zaszkodzą stawom, a pomogą mi powrócić do formy.