Porady na odchudzanie

Status
Zamknięty.

bioshock95

Nowicjusz
Dołączył
28 Czerwiec 2012
Posty
3
Punkty reakcji
0
Witam, prosiłbym o jakieś rady dla mnie jak schudnąć. Mam 17 lat, wzrost 192 cm i waga 104 kg. Mam nadwagę i chciałbym zejść do mojej normalnej wagi czyli 92 kg. Ogólnie też chce odchudzić ciało by lepiej wyglądać, na szczęście jestem wysoki więc tak strasznie po mnie nie widać tej otyłości ale trochę przy gruby jestem. Partie które chciałbym odchudzić to wszystko xd. Mam trochę brzucha, mam też lekko otłuszczone ręce (ale tylko lekko ponieważ sporo ćwiczyłem biceps więc trochę się spaliło), mam też trochę otłuszczone policzki i mam taką małą drugą brodę. Nie mam pojęcia jaką mam zrobić sobie dietę, jestem w tym zielony, czytałem gdzieś że powinienem zrobić tak by mój bilans kalorii wynosił -500 utrzymania stałej wagi czy jakoś tak tylko nie mam pojęcia jak mam do tego dojść. Co do ćwiczeń zacząłem robić ABS, ale czytałem że to i A6W to są ćwiczenia wzmacniające i tylko się będę katował a efekt będzie nikły. Zacząłem biegać, płuca mam mocne bo się wolno męczę ale nogi nie wyrabiają i po 3-4 minutach biegu już tak bolą że nie mam siły biegać i więcej chodzę niż biegam.
Mógł by ktoś mi poradzić jakie ćwiczenia są dobre na szybkie schudnięcie i jeszcze jakaś dietka by się przydała. Co do diety od 2 miesięcy jem tylko jedzenie z pary, nie jem słodyczy i pije tylko wodę, udało mi się przez 2 miesiące schudnąć tylko 3 kg od prawie miesiąca dalej siedzę na wadze 104 kg i nie chce w ogóle spaść. Szukam czegoś co przyniesie prawdziwy efekt, że będzie po mnie widać że chudne, nie ważne ile mnie to wysiłku będzie kosztowało bo jestem nieźle zmotywowany tylko planu brak.
Z góry dziękuję za rady.

P.S
Net mi szwankuje i się double temat zrobił, proszę o usunięcie jednego i przepraszam za problem.
 

skalpel1992

Bywalec
Dołączył
12 Styczeń 2008
Posty
941
Punkty reakcji
37
Wiek
31
Miasto
Częstochowa