Kierunki studiów

Złota Rybka93

Nowicjusz
Dołączył
9 Luty 2012
Posty
96
Punkty reakcji
0
http://www.uczelnie.info.pl/index.php?mod=kierunki_studiow
tutaj masz spis wszystkich kierunków... a które ciekawe, to cóż, dla każdego inne
 

tajemnicza:)

Nowicjusz
Dołączył
27 Maj 2012
Posty
80
Punkty reakcji
0
Miasto
Kraków
Mam jeszcze pytanie.Które studia są lepsze stacjonarne czy niestacjonarne?

Mam jeszcze pytanie.Które studia są lepsze stacjonarne czy niestacjonarne?
 

*Madzia*

Neurotyczna sadystka
Dołączył
17 Październik 2006
Posty
1 521
Punkty reakcji
25

ketlin

Nowicjusz
Dołączył
23 Wrzesień 2012
Posty
8
Punkty reakcji
0
To zależy co Ciebie interesuje. Ja np. gdy wybierałem jakiś czas temu kierunek studiów i uczelnię, to przede wszystkim zwracałem uwagę na to, by studia te dawały mi perspektywy na przyszłość, żebym po skończeniu ich nie miał problemów ze znalezieniem zatrudnienia i dobrze płatnej pracy. Studiuję Nawigację na Akademii Morskiej w Szczecinie. Kierunek ten na razie spełnia moje oczekiwania, ale wszystko zależy od tego, jakie masz priorytety.
 

Sandra Kupczyska

Nowicjusz
Dołączył
21 Styczeń 2015
Posty
1
Punkty reakcji
0
Zależy co Ciebie interesuje, ja nie miałam problemów na bezpieczeństwie narodowym na wyższej szkole bezpieczeństwa, fajni wykładowcy, ludzie też na luzie, a zajęcia w większości praktyczne.
 
B

bajderman

Guest
Tutaj chodzi o to, czego można się spodziewać w przyszłości. Czyli po prostu czy dany kierunek studiów faktycznie może pozwolić na uzyskiwanie normalnych zarobków ;-)
 

maroony

Nowicjusz
Dołączył
12 Luty 2015
Posty
3
Punkty reakcji
0
stacjonarne są o tyle lepsze, że są darmowe, niestacjonarne natomiast łatwiej zdać, ale płacimy niemałe pieniądze. No jak to mówią coś za coś:)
 
B

bajderman

Guest
Każdy kto ma pracę po szkoleniach powie wam, że studia to strata czasu, no chyba że chodzi o medycynę czy prawo.
Ale zdecydowana większość kierunków po prostu nic nie daje poza zwyczajnym papierkiem.
 

estela

Nowicjusz
Dołączył