Walka ze zmarszczkami - jak?

Toola

Nowicjusz
Dołączył
11 Kwiecień 2011
Posty
216
Punkty reakcji
2
Moja ciocia od dłuższego czasu wspominała, że będzie sobie coś robiła ze zmarszczkami, jest po 40, ma widoczne zmarszczki, ale myślę, że nie jest tak źle :) No i dzisiaj zadzwoniła do mnie, że uzbierała kasę i za tydzień umówiona jest na pierwszy botoks... troszkę mnie zaskoczyła bo nie znam się na rzeczy, ale tyle co naczytałam się o botoksie to chyba najgorsza z możliwości... co innego jej doradzić? Jakie zabiegi na wypełnienie zmarszczek są najlepsze?
 

aniam19872

Nowicjusz
Dołączył
13 Maj 2012
Posty
16
Punkty reakcji
0
Ja tez jestem tego zdania ze trzeba się pogodzić z naturom i z tym, co się dzieje z naszym ciałem po kilku latach. Ale jak ma juz ktoś sobie cos umyśli to czasami ciężko mu wybić z głowy wiec jak juz chce cos robić ze zmarszczkami to ostatnio widziałam w dzień dobry tvn jak robiły metamorfozę kobiecie to wypełniały jej zmarszczki kwasem hialuronowego efekt był genialny.
 

Bluesia

Bywalec
Dołączył
30 Marzec 2012
Posty
2 124
Punkty reakcji
127
Genialne to ja mam zmarszczki mimiczne. Przynajmniej widać, że mam pycholek częściej uśmiechnięty. Jeśli kiedyś tam zostanę babcią, to dobrze by było te zmarszczki mieć. W końcu babcia do czegoś zobowiązuje. Na pewno nie do mini i naciągania w prawo i w lewo, ani tez ładowania w siebie chemii czy wybieranie, który skalpelek bardziej mi odpowiada.
Oczywiście, jak ktoś chce to nie ma sprawy. W końcu każdy ma wybór. Ja wybrałam starzenie się z godnością. A o wygląd sobie dbam bez wielkich ingerencji.
 

silencio

Nowicjusz
Dołączył
9 Grudzień 2011
Posty
74
Punkty reakcji
0
Ostatnio nowością na rynku kosmetycznym jest Restylane, taki żel kwasu hialuronowego pochodzenia niezwierzęcego, różni się nieco od zwykłego kwasu hialuronowego, przez co daje bardziej trwałe efekty i jest całkowicie bezpieczny dla naszego organizmu.
Wybij jej z głowy ten botoks, bo nie wiadomo jak to się moze skończyć.
 

Walencja

Nowicjusz