Sklep pod Warszawą - pomoc w aranżacji

zosiax92

Nowicjusz
Dołączył
22 Luty 2012
Posty
21
Punkty reakcji
0
hej , otwieram niedługo mini market spożywczy , mam idealny lokal, finansowo dogadane. Teraz tylko aranżacja i tu proszę o pomoc. Nie znam się na firmach specjalizujących się w podobnych zleceniach, robię risercz. Jestem zainteresowana jedna firma, która zrobi projekt, wycenę, zajmie się umeblowaniem. Nie mam czasu na bieganie od firmy do firmy, i zlecenie pojedynczych rzeczy. Chce jedną, która zajmie się wszystkim. Czy macie jakieś doświadczenie, znajomości kontakty? Dziękuje i pozdrawiam.;)
 

elizqua

Nowicjusz
Dołączył
29 Luty 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0
witaj, mogę polecić Probox. Kilka lat już siedzę w tej branży, zaczęło się od mini sklepu osiedlowego teraz prowadzę naprawdę pokaźne obiekty – mam 3 mini markety. W moim przypadku zleceniem zajmował się Probox. Jeżeli za pierwszym razem się dobrze sprawdzili, nie było sensu podejmować się współpracy z inna firmą. Skorzystałam z ich wielu ciekawych rad, a dla stałych klientów mają atrakcyjne zniżki. Świadczą usługi ful serwis czyli tak jak Ty oczekujesz.
 

Aliali

Nowicjusz
Dołączył
10 Kwiecień 2012
Posty
28
Punkty reakcji
0
dobry risercz podstawą sukcesu ;) a gdzie ten mini market planujesz otworzyć ? To dobry pomysł, z pewnością opłacalny. Trzeba tylko się znać na rzeczy, ogarnąć personel, etc., trzymam kciuki. Sama poszukuję złotego pomysłu na własny biznes, czegoś do rozkręcenia.. Pomagałam kiedyś w kawiarni, trochę znam sie na tych słodkościach sama dobrze babeczki piekę i nie tylko. Nieśmiało myślę o otwarciu kawiarenki (może z własnymi wypiekami, dodatkowo dobra kawa cos w tym stylu) tylko nie mam odwagi wystartować. Z resztą z funduszem nie mam pojęcia co i jak … czy w Probox robią wycenę? Tak patrzę teraz na ich stronę i im więcej patrzę na produkty tym silniej rośnie potrzeba działania ;]
 

elizqua

Nowicjusz
Dołączył
29 Luty 2012
Posty
27
Punkty reakcji
0