Czy moglibyście ocenic moją rozprawkę?

roock#96>

Nowicjusz
Dołączył
7 Marzec 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Bardzo proszę o jak najsurowszą krytykę mojego wypracowania, ponieważ zależy mi na poznaniu moich błędów. Z góry wszystkim dziękuję :)
Dodam, że jestem w 3 gimnazjum.

  Istnieją różne sposoby wychowywania dzieci. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, iż ilu rodziców, tyle metod wychowania.Jedni są zwolennikami rozpieszczania dzieci, a inni wręcz przeciwnie-robią wszystko, by do tego nie dopuścic. Choc jestem jeszcze bardzo młoda i nie mam dużego doświadczenia, spróbuję przedstawic moje argumenty dotyczące tematu rozprwaki:
"Czy z dziecmi trzeba surowo"? Uważam, ze absolutnie nie należy tak postępowac.
  Po pierwsze dla mnie surowośc jest równoznaczna z nieokazywaniem miłości, czułości, z chłodnym i bezwzględny, traktowaniem oraz z pozostawianiem dystansu pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Postępując tak, wyrządzamy maluchom krzywdę, wówczas powiedzenie, wydawac by się mogło, prostego "Kocham cię",sprawia niebanalną trudnośc. W późniejszym wieku to procentuje i skutek może byc bardzo naegatywny, np. dziecko jest zamknięte w sobie, skryte, ciężko nawiązuje znajomości, ponieważ boi sie otworzyc przed drugim człowiekiem.