Jaka gitarę wybrac?
Rozpoczęty przez amanda02, 18 gru 2011 18:21
7 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 18 grudzień 2011 - 18:21

Witam. Będę początkującą gitarzystką, a ponieważ nie znam się za dobrze na gitarach to chciałam was zapytać jaką wybrać. Miałam wziąć corta x1 rds ale niestety już go nie maja.
Mam do wyboru Washburn WIN 14 B lub Washburn RX10 MRD
proszę o szybką odpowiedź i dziekuje ; )
Mam do wyboru Washburn WIN 14 B lub Washburn RX10 MRD
proszę o szybką odpowiedź i dziekuje ; )
Kasia R.
Napisano 24 luty 2012 - 20:55
Nie napisałaś jaką muzykę chcesz grać. Jeśli coś cięższego to zdecydowanie poleciłbym WIN 14 B ze względu na układ i rodzaj przetworników. Dodatkowym atutem dla ciebie jako "świeżego mięska" w świecie gitar jest mostek stały tune-o-matic. Tremolo sprawia problemy początkującym gitarzystom, zwłaszcza w tanich wiosłach.
Będę szczery- obydwie gitary nie są jakieś megawypasione. To jest raczej minimalna półka cenowa za jaką można kupić gitarę, na której da się pograć i nie umrze przy pierwszym powerchordzie.
Jednak z tych dwóch, a nawet trzech polecam ci Washburn WIN 14 B.
Ewentualnie pozostaje opcja dozbierania gotówki i zakup czegoś droższego. Np. Cort KX-5 Katana.
Będę szczery- obydwie gitary nie są jakieś megawypasione. To jest raczej minimalna półka cenowa za jaką można kupić gitarę, na której da się pograć i nie umrze przy pierwszym powerchordzie.
Jednak z tych dwóch, a nawet trzech polecam ci Washburn WIN 14 B.
Ewentualnie pozostaje opcja dozbierania gotówki i zakup czegoś droższego. Np. Cort KX-5 Katana.
Napisano 25 luty 2012 - 17:27

Dziękuje bardzo
Raczej mam zamiar grać metal, punk...
Użytkownik amanda02 edytował ten post 25 luty 2012 - 17:28
Napisano 04 marzec 2012 - 14:44
Ja polecam na początek SQUIER affinity strat (najlepiej made in indonesia), najlepiej używany na allegro, albo jakiegoś epiphona standard - też używany 
POZDRAWIAM!
------
www.gitara.radom.pl
PROFESJONALNA NAUKA GRY NA GITARZE
POZDRAWIAM!
------
www.gitara.radom.pl