Skocz do zawartości

Dentysta Gliwice

- - - - -

warsztat samochodowy

14 odpowiedzi w tym temacie

#1 natulka123

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 65 postów

Napisano 29 listopad 2011 - 12:21

Witajcie. Jeżeli chodzi o motoryzację jestem zielona, ale potrafię wyczuć jak ktoś robi mnie w balona. Wczoraj byłam w pewnym warszawskim samochodowym warsztacie i wyceniono naprawę bardzo wysoko, strzelano fachowymi, nic mi nie mówiącymi, terminami. Mimo ze uprzedzałam że się nie znam. Mam przeczucie, ze nie byli wobec mnie uczciwi. Czy możecie mi polecic jakiś warszawski, niedrogi warsztat i przede wszystkim uczciwy?
z góry dziękuję

Kasia R.

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećKobieta

dentysta Gliwice

#2 kitel

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • 18 postów

Napisano 29 listopad 2011 - 14:42

Skąd ja to znam, nie dość że wyceniają nie wiadomo jakie ceny , to jeszcze zamiast coś zrobić to tylko więcej spartolą, postaraj się wyszukać warsztatów z dobrą opinią, popytaj znajomych. Może i mi uda ci się jakoś pomóc, spróbuje też coś poszukać, lub może na forum znajdzie się ktoś lepiej obeznany niż ja żeby podpowiedzieć tobie gdzie się udać.

#3 blekintooka

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • 26 postów

Napisano 29 listopad 2011 - 18:54

ja nie mam takiego problemu, zawsze naprawiem swojego bolida u znajomego, on jest etatowym mechanikiem, ale po pracy znajdzie dla mnei czas, wogole facet orkiestra ostatnio zamek mi w torebce naprawil a ja juz chcialam wyrzucac:D

#4 owa-ll

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 52 postów

Napisano 29 listopad 2011 - 21:00

najlepiej jedz na warsztat ze znajomym ktory tam naprawia auta, on poleci a oni go nie zawioda.
niestety nie jest latwo z warsztatami, trzeba bylo wziac auto nowe z salonu na gwarancji :P

#5 natulka123

Bywalec

• Użytkownicy
  • Pip
  • 65 postów

Napisano 30 listopad 2011 - 11:28

nie stac mnie na to :)

Wyświetl postUżytkownik blekintooka dnia 29 listopad 2011 - 18:54 napisał