warsztat samochodowy

N

natulka123

Guest
Witajcie. Jeżeli chodzi o motoryzację jestem zielona, ale potrafię wyczuć jak ktoś robi mnie w balona. Wczoraj byłam w pewnym warszawskim samochodowym warsztacie i wyceniono naprawę bardzo wysoko, strzelano fachowymi, nic mi nie mówiącymi, terminami. Mimo ze uprzedzałam że się nie znam. Mam przeczucie, ze nie byli wobec mnie uczciwi. Czy możecie mi polecic jakiś warszawski, niedrogi warsztat i przede wszystkim uczciwy?
z góry dziękuję
 

kitel

Nowicjusz
Dołączył
15 Październik 2011
Posty
32
Punkty reakcji
0
Wiek
42
Skąd ja to znam, nie dość że wyceniają nie wiadomo jakie ceny , to jeszcze zamiast coś zrobić to tylko więcej spartolą, postaraj się wyszukać warsztatów z dobrą opinią, popytaj znajomych. Może i mi uda ci się jakoś pomóc, spróbuje też coś poszukać, lub może na forum znajdzie się ktoś lepiej obeznany niż ja żeby podpowiedzieć tobie gdzie się udać.
 

blekintooka

Nowicjusz
Dołączył
15 Październik 2011
Posty
26
Punkty reakcji
0
ja nie mam takiego problemu, zawsze naprawiem swojego bolida u znajomego, on jest etatowym mechanikiem, ale po pracy znajdzie dla mnei czas, wogole facet orkiestra ostatnio zamek mi w torebce naprawil a ja juz chcialam wyrzucac:D
 

owa-ll

Nowicjusz
Dołączył
11 Czerwiec 2011
Posty
51
Punkty reakcji
0
najlepiej jedz na warsztat ze znajomym ktory tam naprawia auta, on poleci a oni go nie zawioda.
niestety nie jest latwo z warsztatami, trzeba bylo wziac auto nowe z salonu na gwarancji :p
 
N

natulka123

Guest
nie stac mnie na to :)

ja nie mam takiego problemu, zawsze naprawiem swojego bolida u znajomego, on jest etatowym mechanikiem, ale po pracy znajdzie dla mnei czas, wogole facet orkiestra ostatnio zamek mi w torebce naprawil a ja juz chcialam wyrzucac:D
no to powiedz gdzie naprawiasz. jesli jest dobry to sama tam podjadę.
 

kupidynka

Nowicjusz
Dołączył
21 Styczeń 2010
Posty
36
Punkty reakcji
0