Problemy ze stosunkiem

xczarnamambax

Nowicjusz
Dołączył
16 Styczeń 2008
Posty
27
Punkty reakcji
0
Proszę o poważne odpowiedzi. Jestem dość małą osobą. Być może od tego zależy także mój problem. Otóż za każdym razem jak kocham się z moim mężczyzną to chce mi się.. siusiu. Zawsze przed stosunkiem się załatwiam i to nic nie daje. Parę razy podczas stosunku muszę iść do łazienki, bo nie wytrzymuje tego jak jego penis napiera na mój pęcherz. Czasem zdarza się, że nawet jak napiera i mocno mi się chce to w ubikacji nie mogę się załatwić w ogóle. Próbowaliśmy innych pozycji i jest to samo. Jedyna w porządku pozycja to misjonarska ale tu też zależy.. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Myślałam o przesunięciu macicy, ale tyle razy byłam u ginekologa i ani razu mi o tym nie powiedział, a na pewno by zauważył. Proszę o pomoc
 

*Madzia*

Neurotyczna sadystka
Dołączył
17 Październik 2006
Posty
1 521
Punkty reakcji
25
Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że możesz mieć jakiś problem z pęcherzem a nie z macicą. Może nietrzymanie moczu, czy coś ? A, czy w jeszcze jakichś sytuacjach sie to zdarza ?
 

moniquemonique

Bywalec
Dołączył
25 Październik 2011
Posty
1 689
Punkty reakcji
96
Miasto
Śląsk, Częstochowa
Mhmm...przyznam ze przykry problem... nie wiem co Ci poradzić. Czy konsultowałaś to z ginem?
Ja tez podczas stosunku czasami odczuwam ucisk na pęcherz, bo gdzieś tam podczas stosunku faktycznie penis może na niego napierać. Ale nie jest to przykre czy nie przyjemne... wręcz przeciwnie. Podobno gdzieś w tym miejscu jest ten właśnie czuły nasz punkt.

Pogadaj z lekarzem. A może masz jakieś zapalenie pęcherza...?
Tak jest od zawsze??
 

18chelsea18

Nowicjusz
Dołączył
29 Grudzień 2011
Posty
157
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Rogoźno
Uważam, że powinnaś iść do lekarza, ponieważ może to być coś z pęcherzem, jakieś zapalenie.
Wiem jakie to jest uczucie, że czujesz potrzebę pójścia do toalety, ale nie możesz z niej skorzystać.