Big-Amar oszust z Allegro

ferrnando

Nowicjusz
Dołączył
9 Marzec 2011
Posty
48
Punkty reakcji
0
Miasto
Łódź
Chciałem ostrzec przed zakupami od gościa o nicku Big-Amar w allegro.Zamówiłem przedmiot którego nie otrzymałem...ziomek nie odbierał telefonu,nie odpisywał na e-maile.Można przypuszczać że może sie pomyliłem,źle coś wypełniłem ale nie.Komentarze tego "sprzedawcy" mówią same za siebie,nie tylko ja nie otrzymałem przesyłki.
 

Mexter

Nowicjusz
Dołączył
27 Marzec 2009
Posty
730
Punkty reakcji
23
Wiek
37
Miasto
Kraków
Zgłoś sprawę do allegro, program ochrony kupujących skutecznie likwiduje takie osobniki
 
M

Marcin115188

Guest
Na przyszłość radzę najpierw sprawdzać komentarze sprzedawcy, a potem kupować.
 

Mexter

Nowicjusz
Dołączył
27 Marzec 2009
Posty
730
Punkty reakcji
23
Wiek
37
Miasto
Kraków
No chyba że wybrałeś przesyłkę nie poleconą to mogła paczka zaginąć na poczcie.
 

raf.sty

Nowicjusz
Dołączył
23 Styczeń 2013
Posty
2
Punkty reakcji
0
Mam problem z OSZUKUJĄCYM sprzedawcą na allegro.
W grudniu kupiłam od użytkownika allegro o nazwie

„simserwis_pl” prowadzącego również sklep internetowy http://www.aetka.com.pl/

etui do telefonu. Oczywiście od razu za pośrednictwem PAYU dokonałam zapłaty a towar otrzymałam po 2 dniach. Wszystko było super jednak do czasu aż WYSTĄPILI O ZWROT PROWIZJI TWIERDZĄC, ŻE NIE ZAPŁACIŁAM (mam potwierdzenie od allegro, że pieniądze do nich dotarły). Nie lubię takich zachowań więc wystawiłam komentarz neutralny o treści:

”Jeżeli chodzi o towar to wszystko w porządku, kontakt i wysyłka ok jednak ubieganie się o zwrot prowizji po bezproblemowo przeprowadzonej transakcji i ze strony kupującego i ze strony sprzedającego to lekko niepokojące. Jednak Polecam!”

w odpowiedzi otrzymałam:

[Odpowiedź z: pon 14 sty 2013 09:06:57 CET] Klientka oszukuje- zakupiła przedmiot na naszej aukcji, po czym nie dokonała zapłaty, więc przedmiot nie został wysłany. Zwróciliśmy się o zwrot prowizji do Allegro, po czym Pani nakłamała, że transakcja została zakończona. NIE POLECAMY

Do tego jako wisienkę na torcie zafundowali mi negatywny komentarz o treści:

„Klientka zakupiła przedmiot,po czym nie dokonała wpłaty. Zwróciliśmy się do Allegro o zwrot prowizji-Pani skłamała iż wpłaciła i przedmiot otrzymała,co nie miało miejsca. Do tego otrzymaliśmy niesłusznie neutral. NIE POLECAMY- klientka niepoważna.”

Jeszcze raz podkreślę, że towar od nich otrzymałam co potwierdza, że otrzymali płatność. DLA MNIE JUŻ SAMO ZWRÓCENIE SIĘ O ZWROT PROWIZJI JEST HAMSTWEM!

Zwróciłam się do allegro z prośbą o usunięcie komentarza bo jest krzywdzący i nieprawdziwy, na co otrzymałam odpowiedź, że „Przykro mi, że otrzymała Pani taką opinię. Niestety nie widzę podstaw do jej usunięcia. „

Od innej osoby pracującej dla allegro i obsługującej płatności PAYU otrzymałam pismo potwierdzające, iż płatność została do nich przekazana jeszcze w grudniu i mam nawet jakiś nr księgowania.

W jaki sposób można „zmusić allegro” do usunięcia komentarza – przecież widzą że w treści sprzedający powołuje się na brak zapłaty a od nich otrzymuje info, że płatność przekazali.

pozdrawiam
 
Do góry