Ozdoby na naturalne paznokcie

kamejka

Nowicjusz
Dołączył
31 Grudzień 2009
Posty
46
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
Łódź
Hej dziewczyny :)

Po pierwsze, jestem zielona w temacie paznokci i ich zdobienia, zawsze tylko maluję lakierem. Ale ostatnio zastanawiam się nad jakimiś fajnymi metodami zdobienia. Malowanie wzorków lakierem odpada, bo kompletnie mi to nie wychodzi. Jedyne, czego do tej pory używałam, to naklejki na paznokcie (jestem zadowolona bo to szybka i prosta metoda więc zamierzam znowu kupić).

Przeglądając oferty na Allegro, znalazłam też stempelki. Spodobało mi się to :) Czy któraś z Was z tego korzystała?

Jakie jeszcze ozdoby mogę wykorzystać do naturalnych paznokci? Wiem, że jest cała masa różnych ozdób do sztucznych paznokci, które zatapia się w żel. Ja się na tym kompletnie nie znam ;) Czy którekolwiek z takich ozdób mogłyby się nadawać? Jak je wtedy przytwierdzić do płytki?

A może jakieś brokaty, hmmm nie wiem co jeszcze? Jestem w tym temacie zielona, a chciałabym mieć ładne pazurki, ale swoje ;)
 

Wiolcia02

Nowicjusz
Dołączył
9 Marzec 2012
Posty
202
Punkty reakcji
1
Wiek
32
Miasto
Opolskie
Ja też używam tylko lakierów :) czasami jak mi się nudzi to robię francuski manicure. Czasem maluje paznokcie bezbarwnym lakierem i posypuje brokatem, mam kilka kolorów i jak połącze to fajnie to wygląda, potem jeszcze przejade raz bezbarwnym i gotowe :) albo naklejam paski do francuskiego manicure brokat nasypuje tylko na końce paznokci :) a moja koleżanka na kolorowy lakier przykleja naklejki na paznokcie, chyba w avonie je kupiła.
Szukaj w necie to na pewno znajdziesz jakiś fajne sposoby zdobienia :)
 
R

rabunia89

Guest
Ozdób na paznokcie w sieci jest cala masa - kwestia dobrania odpowiednich. Najlepiej popytać koleżanki z doświadczeniem, które wiedzą, co rzeczywiście jest przydatne. W sieci wszystkie ozdoby są znacznie tańsze - osobiście to sprawdzałam.
 
Z

zypek84

Guest
Tańsze, ale zachowując wysoką jakość - to jest najważniejsze, prawda?