Brak pracy=flustracja

ewen

Nowicjusz
Dołączył
21 Grudzień 2010
Posty
103
Punkty reakcji
2
Wiek
34
Piszę ten temat, ponieważ jestem już tak zdenerwowana, że muszę się gdzieś wyżalić. Pół roku temu skończyłam staż i miałam propozycje pozostania tam. Odmówiłam i teraz tego żałuję. Strasznie się tam męczyłam, psychicznie nie wytrzymywałam (toksyczny szef, współpracownicy). Byłam pewna, że w ciągu najbliższych miesięcy znajdę pracę. I się przeliczyłam. Gdy jakikolwiek pracodawca usłyszy, że studiuję zaocznie od razu mnie odsyła, nawet nie mam o czym gadać. Zawsze myślałam, że po technikum pójdę na studia i spokojnie będę mogła studiować zaocznie. Dodam, że mieszkam w małej miejscowości gdzie kwitnie jedynie handel. O przeprowadzce do dużej miejscowości nie mam nawet co myśleć bo się tam nie utrzymam. (mieszkanie, wyżywienie, szkoła) Wy też tak mieliście, że za studenckich czasów ciężko było z pracą? Czasami mam tego serdecznie dość bo za szkołę muszą mi płacić rodzice pomimo, że deklarowałam się, że dam radę. Teraz mają do mnie o to pretensje. Ciekawią mnie wasze doświadczenia i może jakieś porady co powinnam zrobić. Dodam, że nie czekam aż praca sama przyjdzie tylko daje z siebie wszystko by ją znaleźć.
 

zamyślona6

Nowicjusz
Dołączył
19 Marzec 2011
Posty
20
Punkty reakcji
1
Witam!
nie przejmuj sie! jestem w podobnej sytuacji,siedzę w domu juz rok...skonczylam LO, zaczełąm studia zaoczne,mieszkam w malej miejscowosci i tak samo nie mam poki co mozliwosci rozwoju...Jak juz znalazlam prace,to wytrzymałam w niej 3 tygodnie i zrzygnowlam(szef mną doslownie pomiatał..pracownicy rowniez nie byli mili).Też robilam wszystko by znalezc prace,codzinnie chodzilam na rozmowy kwalifikacyjne...i zostalam odsylana do domu.Odpuscilam i postanowilam ksztalcic sie w swoim kierunku.Wybralam taki kierunek,ze spokojnie moge zajac sie teraz kursami i dorabiac sobie juz w swoim zawodzie:) znajdz pomysl na siebie.nie musisz pracowac u kogos.
 

Portos201

Bywalec
Dołączył
27 Kwiecień 2009